«Збираємося вирішити ряд обмежень». CEO Epic Games розповів, яким буде Unreal Engine 6, і коли зʼявиться перша бета-версія
Тім Свіні, CEO Epic Games, поділився деталями бачення майбутнього Unreal Engine 6. Директор описав дві основні цілі рушія. Одна з них — обʼєднати Unreal Editor для Fortnite з функціями UE5. За словами керівника, саме в цьому напрямку рухається компанія. Превʼю-версії шостої ітерації зʼявляться десь за два-три роки.
«У нас є два різних напрямки прогресу. Є Unreal Engine 5 для розробників ігор, а є Unreal Engine 5 для спільноти Fortnite. І є різні елементи розробки, які стосуються лише одного напрямку, але не застосовуються до обох. Не всі функції Unreal Engine 5 насправді доступні у Fortnite, тому що з деякими з них ми ще не розібралися або не дійшли до того, щоб розгорнути їх на всіх семи платформах у незалежний від платформи спосіб.
Місце, де всі ці сфери розробки об’єднуються разом — це Unreal Engine 6. І до його виходу ще кілька років. У нас немає точних часових рамок, але ми можемо побачити його попередні версії, можливо, через два-три роки. Ми постійно рухаємось у цьому напрямку», — розповів Тім Свіні на подкасті у Лекса Фрідмана.
Директор визнав, що зараз розвиток технології обмежується однопотоковим моделюванням. Таке рішення було прийнято для спрощення не лише роботи Epic, а й створення ігор на Unreal Engine 5. Однак в UE6 планують зробити ставку на багатопотоковість.
«Найбільше обмеження, яке накопичувалося з часом — це однопотокова природа симуляції ігор на Unreal Engine. Ми використовуємо однопотокову симуляцію. Якщо у вас
16-ядерний процесор, ми використовуємо одне ядро для симуляції гри, а решту складної логіки виконуємо на іншому, тому що однопотокове програмування на порядок простіше, ніж багатопотокове. Ми не хотіли обтяжувати ні себе, ні наших партнерів, ні спільноту складнощами багатопотоковості.З часом це стає все більшим обмеженням, тому ми дійсно думаємо і працюємо над наступним поколінням технології. Саме в Unreal Engine 6 ми збираємося вирішити ряд основних обмежень, які були з нами протягом всієї історії Unreal Engine. [Ми хочемо] реалізувати кращий фундамент, на який заслуговує сучасний світ, враховуючи все, що було вивчено в області обчислювальної техніки за цей час», — підсумував Тім Свіні.
Нагадаємо, раніше CEO Epic Games вже розповідав про бажання обʼєднати Unreal Editor та функції UE5 в шостій ітерації рушія. Це забезпечить зручність при необхідній кількості можливостей.
7 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів