La Quimera вийде в дочасному доступі. Розробники та CEO Reburn прокоментували ситуацію навколо гри

Шутер La Quimera від української студії Reburn був запланований до виходу 25 квітня. Однак розробники відклали запуск, і тепер офіційно пояснили, з цим це повʼязано. Реліз гри вирішили перенести в програму дочасному доступу Steam. Ми також взяли коментар у CEO Reburn Дмитра Лимара щодо поточної ситуації.

Повідомлення від розробників опублікували на офіційній сторінці La Quimera в сервісі Valve. Вони пояснили, що релізу завадили певні технічні складнощі. Розробники хотіли вийти з поясненням, коли буде чіткіша інформація, проте це призвело до «ще більших непорозумінь».

«Від початку La Quimera замислювалася як велика, завершена подорож. Як інді-розробники, ми повинні були зробити певні кроки. Коли наші початкові плани не здійснилися, ми адаптувалися, підготувавши менший, автономний реліз із продовженням, яке буде згодом.

У критичний час, що лишився до запуску, ми також замислилися над тим, як найкраще віддати належне світу, історії та досвіду, яким ми хотіли поділитися. Несподівана затримка стала останнім поштовхом до прийняття рішення про перенесення La Quimera у ранній доступ для цього початкового запуску. Ми плануємо випустити гру, як тільки вирішимо технічні складнощі, з якими ми зіткнулися», — сказано у повідомленні.

Reburn пообіцяла покращувати La Quimera на шляху до повноцінного релізу. Команда випускатиме нові місії, функції, продовження сюжету та технічні покращення. Поступово проєкт рухатиметься до свого початкового бачення.

«Ми знаємо, що це суттєво відрізняється від наших початкових очікувань, тому сподіваємося, що ви зрозумієте і підтримаєте нас. Ми бачили відгуки, які беремо до уваги, і ранній доступ дозволить нам працювати безпосередньо з вами, гравцями, щоб зробити La Quimera кращою та змістовнішою», — підсумували в Reburn.

Ми окремо запитали про ситуацію з шутером у CEO Дмитра Лимара. Він дам схоже пояснення щодо затримки з релізом.

«Це не відкладення, ми такого рішення не приймали. Виглядає, ніби це чиясь фантазія, яку просто [всі] скопіювали, або навіть навмисно запущена дезінформація. Це — технічна затримка, яка виникла через складності з конфігурацією Steam для релізу. Їй варто було приділити більше уваги, чого ми, на жаль не зробили. Зараз ми працюємо з підтримкою Steam, щоб вирішити це якнайшвидше. Вони дуже допомагають, за що ми неймовірно вдячні, проте прогнозів поки що немає. Щойно буде конкретніша інформація, одразу повідомимо через вище згадані канали. Зараз ми повністю сфокусовані на тому щоб дати можливість людям пограти», — розповів Дмитро Лимар.

Нагадаємо, у нас вийшов матеріал, присвячений поточній версії La Quimera. В ньому відзначено основні проблеми та плюси, які є у шутері Reburn.

Як гадаєте, чи правильне рішення прийняли розробники? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

EA крайне неоднозначная штука и зачастую это спускание в унитаз импульса, который может дать стим под релиз игры

Підписатись на коментарі