Аналітик Circana вважає, що сервіси підписки на кшталт Game Pass не стануть майбутнім ігрової індустрії. Ви згодні?
Метт Піскателла обіймає посаду аналітика і виконавчого директора в фірмі Circana, яка вивчає геймдев-ринок. Нещодавно він висловився щодо сервісів підписки на кшталт Game Pass та PS Plus. Експерт вважає, що вони не стануть майбутнім ігрової індустрії, а лиш займуть свою нішу. Традиційні продажі продуктів нікуди не зникнуть.
Піскателла поділився думками на власному акаунті в BlueSky. Він відреагував на допис IGN про ігри, які покинуть PlayStation Plus наступного місяця.
«Витрати на підписку на відеоігри в США залишалися практично незмінними протягом багатьох років після зростання у
2020-2021 роках, і лише у4-му кварталі[2024-го] зросли на 12% завдяки тому, що Call of Duty: Black Ops 6 зʼявилася у Game Pass. Підписка — це, безумовно, не МАЙБУТНЄ ігрової індустрії. Хоча вона може і надалі залишатися її частиною», — написав Піскателла.
Один з користувачів написав в коментарях, що зручніше підписатися й отримати бібліотеку проєктів, ніж купувати кожен на релізі. Аналітик з розумінням ставиться до такої позиції. За словами Піскателли, він також підписаний на багато ігрових сервісів, частиною яких навіть не користується.
Окремо експерт зазначив, що дані Circana стосуються США. Аналітик не знає, як справи в інших регіонах. Однак Піскателла бачить тенденцію: видавці поступово відмовляються від агресивного просування підписок.
Нагадаємо, раніше директор Xbox Філ Спенсер зазначив, що Game Pass не призначений для всіх користувачів. Microsoft лиш створює альтернативу для активних геймерів.
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів