Рік без відпочинку, море багів і величезна мрія. Як ми створили готичний кооперативний горор
Всім привіт! Ось і настав цей день! Ми випустили демоверсію нашого готичного кооперативного горору GraWe. І вже зовсім скоро буде реліз повної версії гри!
Перед тим як розповісти більше, я хочу поділитися посиланнями на гру, щоб вони не загубились:
Steam
Discord
Буду вдячний за будь-яку підтримку!
Про гру
GraWe — це готичний горор ко-оп для
Гравцеві належить дослідити занедбане кладовище, знайти могилу Майкла — того самого чоловіка — і допомогти душі Кетрін знайти спокій. Це історія про біль, обман і спробу завершити те, що залишилося відкритим багато років тому.
Перш за все, хочу розповісти про себе
Я архітектор і вже давно працюю на фрілансі з клієнтами зі США. Здебільшого це були 3D-візуалізації та дизайн-проєкти.
Одного дня я прокинувся з думкою, що моя сфера хоч і цікава, але я хочу більшого. Тож я вирішив, що пора щось змінювати. Колись мені вже пропонували спробувати себе в геймдеві, але тоді це здавалося недосяжним. А цього разу — трохи відваги, трохи безумства — і я вже на шляху до геймдеву. Після розмови з подругою-айтівцем ми одразу вирішили спробувати себе в ігровій розробці.
Ми покинули такі проєкти, як платформер про діда-наркомана, дитячу гру про кролика, лінійний горор, і після багатьох годин навчання та усвідомлення, що це не просто «два рядки коду і пара моделей», ми — як «дуже» круті розробники — вирішили зробити гігантський 2D-RPG.
Трохи попрацювавши, ми зрозуміли, що такий масштаб — це занадто для нашого досвіду. І ось тоді з’явилася ідея, яка вперше дійшла до релізу!
Побувавши на Games Gathering 2024, ми дізналися про ко-оп горори. Ну, як дізналися — ми просто зрозуміли, що це може стати нашою першою грою.
Початок розробки
Оскільки ми працюємо в суміжних до геймдеву сферах, початок був максимально професійним. У першу чергу ми вирішили пограти в інші ко-оп горори. Визначили, що нам подобається, а що — ні, сформували свою ідею і створили GDD (Game Design Document). Наскільки точним він був? Ну, напевно, майже все змінилось, але це був хороший старт.
Ми планували завершити все за
Unity, прекрасне Unity...
Щодня мене дивувала думка, що нема нічого нестабільнішого за Unity. Відкриваєш проєкт — і відразу якісь зміни на сцені. Чому? Бо «так треба». Навіть нічого ще не встиг зробити — вже треба зберігати. Вічні баги — це те словосполучення, яке має стояти поруч із логотипом Unity у тлумачному словнику.
Не злічити, скільки годин я витратив на розмови з ChatGPT чи форуми, лише щоб зрозуміти, що достатньо було просто перезапустити Unity! Ассети, десятки годин, де «щось не так», налаштування, анімації — це було жахливо складно. І саме це спонукає нас наступний проєкт робити в Unreal. Я поки не знаю що там, але мені не звикати до болю нижче попереку)
Процес розробки
Скільки ж я не знав на початку... Аудіо треба було додавати відразу, а не в кінці. UI займає не два дні. Моделювання може сильно набридати. Осі моделей, розширення екранів — і ще багато всього вводило мене в паніку. Але розробка гри має свою медитативну частину. Іноді я дивився фільм, поки розставляв купу елементів по карті, і навіть отримував задоволення. Але про це читати не так цікаво, тож повернемось до болю і страждань.
Я не пробував соло-розробку, але співпраця, коли у вас 50/50 — це ще та карусель. Ми могли сперечатись про механіку, битися за колір кнопки чи ненавидіти один одного через швидкість руху персонажа. Баги мають бути в грі! Якщо їх нема — нема і гри! Як пізно я це зрозумів.
Хороший результат — це прекрасний результат
Гра — це картина, а її розробка може тривати вічно. Але гру потрібно завершити. І в якийсь момент я зрозумів, що єдиний спосіб перевірити, чи все нормально — запитати інших. Я просто показував друзям, іноді просив партнера щось потестити — і якщо вони не бачили проблеми, її не існувало! Зараз у нас залишилося зовсім небагато роботи, але результат уже є — це наша перша гра. Я знаю, що закінчив її, і це моє.





Я не відпочивав цілий рік, і мені байдуже на її успішність. Це наша гра. Ми її придумали, зробили і випустили. Так, я не відпочивав цілий рік. Навіть тоді, коли дівчина йшла спати, я сидів на форумах. Іноді вночі, прокинувшись із ідеєю, я біг до комп’ютера, щоб її швидко реалізувати. Чи потрібна мені психологічна допомога? Напевно. Але мені подобається такий режим як в універі. Все на вчора і нічого не зрозуміло) Бо, як би складно не було, відчуття, що ти навчаєш мінівсесвіт жити — це щось особливе. Це ніби створення світу. Це як грати в «режим бога» в будь-якій грі, тільки в сто разів краще, бо всі правила створюєш ти.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів