«Все інше поховано». CEO інді-видавництва Raw Fury розкритикував масштабні тіньові релізи, як от ремастер Oblivion

Чутки про анонс та реліз The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered витали в мережі протягом декількох тижнів. Зрештою гра вийшла одразу після повноцінного анонсу, але не всі цьому раді. CEO інді-видавництва Raw Fury Йонас Антонссон розкритикував тіньові релізи великих проєктів. Він вважає, що така маркетингова модель шкодить маленьким іграм, які втрачають шанси привабити увагу аудиторії.

Керівник написав пост, присвячений The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, на власному акаунті в Х. Антонссон заявив, що любить екшен-RPG Bethesda. Він радий бачити, як гра отримує нове життя. Проте популярність проєкту не лишає шансів для інших новинок, коли відбувається несподіваний реліз.

«Я любив, (коли був меншим), і досі обожнюю Oblivion. Я особисто радий бачити, як вона отримує нове життя і ціле нове покоління гравців знайомиться з нею.

Але з погляду інді та інді-видавців, виникає проблема з такими масштабним тіньовим виходом. Все інше просто поховано. У нас немає ні грошей, ні сил, щоб розкидатися ними, тому все ретельно планується. Включаючи те, коли випускати [проєкти], оглядаючись на інші релізи, щоб спробувати максимізувати шанси привернути увагу», — написав Антонссон.

Пост CEO стосується релізу горора на виживання Post Trauma. Гра надійшла в продаж 22 квітня — в один день з ремастером Oblivion. Зараз вона має 78 відгуків в Steam, а максимальний онлайн в сервісі Valve склав 211 людей.

«Ми любимо гру, яка несподівана вийшла, але відчуваємо біль за нашу команду й особливо за розробника, з яким ми працювали роками, який вклав своє серце і душу у свою гру», — підсумував Антонссон.

Нагадаємо, схожа ситуація минулого року була з Hades II. Коли гра без зайвих анонсів вийшла у дочасному доступі, то це не сподобалося багатьом інді-розробникам. Вони поскаржилися, що втратили шанс отримати увагу користувачів через рішення Supergiant Games.

Як гадаєте, чи справедлива стратегія несподіваних релізів? Пишіть в коментарях?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Роблять якесь гуано, називають це інді, і дивуються чого люди йдуть грати в інші ігри.

многие до сих пор не понимаю, что ключевой фактор в раскрутке инди это алгоритмы стим, а когда выходит хит типа Oblivion он сильно на них влияет и новые инди проекты теряются на фоне такого монстра
это реально огромная проблема, жаль разработчиков, которым так неповезло

Люди які обурюються в коментарях на Raw Fury, просто не розуміють як працює Стім алгоритм. Самий банальний приклад — Ви любитель хорор ігор по типу як гра від Raw. По ідеї, коли вона б вийшла, то в стрічці рекомендації, вам би її запропонували як схожу до ваших попередніх вподобань, проте через вихід топового ААА проекту, цю стрічку займає Облівіон. Ви самі можете зараз порівняти ваш рекомендаційний лист в Стім до Облівіона і Після. Найочивідніше що ви там побачите, так це те що інді ділили цю стрічку з іграми на великій скидці, поки не вийшов ТЕС. Тепер він там буде сидіти близько тижня чи навіть двох, а гра від Raw Fury скоріше за все нікому не буде рекомендуватися, і після цих 2 тижнів, шанс на те щоб попасти в рекомендації буде ще меншим, як і варіант того, що її куплять, бо є 2го рядна дія. У гравців немає нескінченних грошей. Вони не можуть купувати усі ігри які хочуть, тому рахуйте що у певного % потенційних гравців −70$. По статистиці під час виходів ААА ігор, продажі Інді падають майже в двічі, і це навіть якщо Інді топові. Це якщо не брати до уваги інші області такі як інформаційна сфера, де в шумі Облівіона зараз тонуть десятки перспективних інді. Тому очевидно, що нікому не подобається ці квартальні скрімери, які просто руйнують часто багаторічні плани, а я вам нагадаю Raw Fury це топовий інді видавець, який буває клепає по 3-5 шедеврів в рік без упину, проте навіть для них це болюча тема, а гроші в них є повірте, що уж тут говорити про соло Девів чи мікро команди які втрачають роки життя на таких штуках.

Порівнювати горор виживач і Облівіон це якась дурка. Типу, якби не було ремастер у Облівіона, всі б кинулися грати в Post Trauma? Ну камон😁

У них нішева гра абсолютно не для масс маркету. Я не впевнений що великі релізи хоч якось вплинуть на їх продажі чи продажі інших подібних ігор. Бетезда мали в нього дозволу на реліз спитати чи що? якесь ниття ні про шо.

Підписатись на коментарі