Творець Fallout розповів, чому маркетологи хотіли змінити бойову систему в грі, і як вдалося їх переконати

Тім Кейн — легендарний геймдизайнер і «батько» серії Fallout. Зараз він веде власний YouTube-канал, на якому ділиться історіями про свій карʼєрний шлях та геймдев. Нещодавно фахівець розповів, як маркетологи хотіли зробити Fallout частково схожою на Diablo. Гра Blizzard тоді була на піку популярності. Зупинити їх вдалося лише за допомогою фінансових підрахунків.

В нещодавньому відео Кейн відповідав на питання фанатів. Один з них поцікавився, чи хотів би розробник реалізувати бойову систему в режимі реального часу в першій частині Fallout. Проте геймдизайнер одразу заперечив.

«Я б не робив Fallout в реальному часі. Ні в 97-му, ні сьогодні, у 2025-му», — заявив Кейн.

Далі він розповів, що така ідея була у маркетологів Interplay. Вони бачили успіх Diablo й хотіли зробити Fallout схожою на екшен-RPG від Blizzard. Однак Кейну вдалося захистити своє бачення.

«До мене звернувся маркетинговий відділ Interplay у 1996 році, за рік до нашого виходу. Вони хотіли, щоб Fallout була зроблена в реальному часі, як Diablo. Я зміг зупинити це, лише вказавши, скільки мені потрібно грошей і часу. Тоді вони нарешті відступили», — розповів Кейн.

Далі геймдизайнар все ж пофантазував на тему, як могла б виглядати Fallout в режимі реального часу. Розробник вказав на іншу свою гру — Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura. В ній реалізовано два варіанти боївки — покрокова та в реальному часі.

Схожим чином це могло б працювати в Fallout, але з деякими особливостями. Далі Кейн перелічив ключові аспекти, на які опиралася б змінена бойова система.

  • Відсутність очок дії. Спритність та різні навички прив’язані до швидкості атаки та перезарядки.
  • VATS або система прицілювання зі сповільненням часу для пострілів у кінцівки ворогів.
  • Зцілення повинно працювати протягом певного часу, а не миттєво.
  • Замінити всі модифікації, адаптувавши їх до нової системи. Особливу увагу приділити тим, які впливають на очки дії.

«Я думаю, що це все, що я зробив би, щоб створити Fallout в реальному часі. Я б ніколи на це не пішов. Але якби мені довелося це зробити, я б зробив саме так», — підсумував Кейн.

Нагадаємо, раніше ми писали про список сучасних RPG від геймдизайнера, на яких варто навчатися розробникам. До нього увійшли Skyrim та Elden Ring.

А ви б хотіли побачити боївку в реальному часі у класичних Fallout? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Так вона в була в реальному часі як опція в Тактікс

Тактікс робився іншою командою з реальним часом як основною системою, але всі традиційно грали покроково бо думали що то фолаут.

Я грав як покроково, так і рілтайм, досить цікавий досвід. А стосовно того, чи Тактікс канон чи не канон, то для мене канон.

Підписатись на коментарі