«Світ після Baldur’s Gate 3». Керівник New Blood вважає, що гра Larian змінила індустрію, і люди більше не хочуть «тупих RPG»
Дейв Ошрі — співзасновник та директор видавництва New Blood Interactive. Нещодавно він висловився про вплив Baldur’s Gate 3 на ігрову індустрію. Керівник вважає, що гра Larian Studios змінила геймдев. Тепер люди не хочуть «тупих RPG», а очікують побачити комплексні проєкти в жанрі.
Ошрі став гостем в останньому випуску подкасту Quad Damage. За його словами, відношення до рольових ігор тепер змінилося.
«Ми живемо у світі після Baldur’s Gate 3», — заявив Ошрі.
На думку керівника, Larian «довела, що люди не дурні, вони не хочуть тупих RPG». Раніше видавці вважали cRPG нудними, адже їхнє проходження займає «й**ані місяці». Але Baldur’s Gate 3 показала, що такі проєкти можуть продаватися обсягом 50 мільйонів копій. Люди готові їх купувати.
«Думаю, це означає, що ми можемо робити щось подібне, і Microsoft повинна профінансувати Pillars [of Eternity] 3», — підсумував Ошрі.
Серію cRPG від Obsidian поставили на паузу через низькі продажі другої частини. Керівник розробки серії Джош Соєр розповідав, що результати Pillars of Eternity 2 «дуже деморалізували» команду. А пізніше він заявляв, ніби «втратив звʼязок» з фанатами класичних RPG. Проте показники Avowed, події якої відбуваються у тому ж всесвіті, задовольнили Obsidian. Після її релізу Соєр висловлював бажання зробити тактичну рольову гру за мотивами PoE.
Нагадаємо, Марк Дарра, колишній виконавчий продюсер BioWare, висловлював протилежну думку щодо Baldur’s Gate 3. Він вважає, що гра матиме обмежений вплив на геймдев, тому що створювалася в умовах ідеального шторму.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів