Експродюсер BioWare вважає, що Baldur’s Gate 3 не вплине на підходи до розробки ігор, бо вона створювалась в «ідеальних» умовах

Марк Дарра, колишній виконавчий продюсер BioWare, висловився про вплив Baldur’s Gate 3 на геймдев. На його думку, інші розробники навряд чи рівнятимуться на RPG Larian, як цього очікують люди за межами індустрії. Проєкт бельгійської студії створювався в умовах «ідеального шторму». А деякі рішення, реалізовані в Baldur’s Gate 3, можуть і не пробачити іншому проєкту.

Дарра поділився думками в новому відео на власному YouTube-каналі. Він заявив, що високі продажі не дорівнюють впливу, і це стосується гри Larian.

«Baldur’s Gate 3 дійсно змінила ландшафт, з погляду того, хто був зацікавлений у RPG. Вона значно розширила жанровий простір, і це чудово. Але я думаю, що її вплив на те, як насправді розробляються ігри, буде більш приглушеним, ніж очікують люди, які не пов’язані з індустрією відеоігор», — сказав Дарра.

На думку експродюсера, повторити шлях Larian буде складно. Тому що у випадку з BG3 було багато нюансів, які допомогли проєкту стати популярним. Один з них — це всесвіт D&D.

«У випадку з Baldur’s Gate 3 це виглядає як ідеальний шторм факторів, які поєднуються разом, щоб змусити цю гру працювати. Деякі з них є зовнішніми факторами, які не може повторити інша студія. [Baldur’s Gate 3] здатна робити речі, які, принаймні з боку [розробників], здаються їм такими, що не можуть зійти з рук», — продовжив Дарра.

В останньому реченні він послався на відсутність озвучення головного героя та «спрощену» кінематографію. За словами експродюсера, розробники ніколи не знають, які рішення аудиторія зможе пробачати. А в Baldur’s Gate 3 є речі, які «не є чимось таким, що було б дозволено багатьом іншим іграм».

«Тому я не думаю, що вона матиме той вплив, який можна було б очікувати від гри, яка так добре продається», — підсумував Дарра.

Нагадаємо, раніше ми писали як гендиректор Larian Свен Вінке висміяв думки про смерть сюжетних ігор. Він вважає, що такі проєкти нікуди не дінуться, якщо підтримуватимуть певний рівень якості.

А як ви гадаєте, чи стане Baldur’s Gate 3 індустріальним стандартом як мінімум серед RPG? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

В настільки «ідеальних», що довелось допилювати гру 1.5 роки, й не скажеш, чи була б вона успішною, як би не піар та маніпулювання товпою, аля «Не потрібно порівнювати Baldur’s Gate 3 з іншими іграми»

співчуваю єпаму, ходите, ганьбите їх своїми заявами 🥴

Гарна логіка. Якщо людина вказує, де вона працює — вона всі свої власні субʼєктивні тези та погляди говорить автоматично від імені компанії й не як інакше

Озвучення ГГ у таких іграх абсолютно безглузде — адже гравець відігрує СВОГО персонажа, і додавання сторонніх голосів / інтонацій / стилю мовлення / інших персоналізацій ламає занурення.

Проте розробники повністю проігнорували цей момент у плані анімацій ГГ і наробили лютої крінжі. Адже уявіть ситуацію — ви граєте за брутального варвара, який вранці руками трощить черепи своїх ворогів, а на обід їсть їх дітей. Проте в кат-сценах цей здоровило веде себе як розумово відстала дитина — бо хтось з розробників вирішив, що гіпертрофоване анімешне вираження емоцій працюватиме й поза самим аніме.

Не працює, це крінж.

Нє, звісно, завжди можна сказати, що у Ларіанів був ДнД і тому їхня гра злетіла. А у Ваври яка франшиза була? А у Mount and Blade? Та і Відьмак до випуску першої гри був доволі нішевим фентезі, і це так, тільки одиничні прикладі із найгучніших.

Основне питання не в тому, що у когось є франшиза, чи ГГ не озвучений (ага, а всі інші персонажі в грі також мовчазні), а в тому, що у великих корпораціях виконавчі ліди ігор, та проєктів в цілому, досі вірять, що є якась магічна формула, по якій можна зробити успішну гру, і стараються дуже часто йти по цій формулі, як вони її собі уявляють згідно маркетинговим дослідженням.

«Спрощена» кінематографія яка перевершує усю кінематографію біофар, навіть в їх кращі часи ))
А відсутність озвучення героя хоч і відносять зазвичай до мінусів, але це ніколи не є чимось через що ігри саме гейтят

Гейтят — це відкривають ворота (gate)?

Це правило мови наче, хоч мені це також не зовсім до вподоби. Типу, слово в принципі в оригіналі ніколи не звучить як гейт, а звучить як хейт. Тому не дуже розумію чому це правило прийнято.

Це як Гаррі Поттер, замість Харрі Поттер.

ні, не звучить. В англійській вимові буква h вимовляється твердіше, ніж наша х. Умовно, якщо накреслити шкалу на 100 поділок, і в нуль поставити «х», а в 100 — «г», то англійська h буде в другій частині шкали

Hate — гейт, gate — ґейт. Ворота/брама читається через тверде ґ, а не м’яке.

Стандартом не стане, а от прикладом для порівняння з розряду «як може бути» стане точно.

Як би же виправдати рукожопість)

Підписатись на коментарі