«Просто зробіть гарну гру». Творці Sifu не вважають, що всі онлайн-проєкти повинні бути безплатними
В студії Sloclap, яка прославилася завдяки Sifu, не вважають, що всі багатокористувацькі ігри повинні обовʼязково бути умовно-безплатними. Про це висловився П’єр Тарно, креативний директор Rematch — наступного проєкту студії. Він заявив, що успіх залежить не від ціни, а від якості та поваги до своєї аудиторії. Якщо гра буде достатньо хорошою, то її купуватимуть.
Тарно поспілкувався з журналістами PC Gamer про ціноутворення. Sloclap планує запустити Rematch як преміальний продукт з вартістю $30.
«Я ніколи не думав про безплатну гру. Одна з речей, які мені подобаються у створенні ігор, — це те, що немає жодної секретної формули чи чогось подібного. Але найкращий спосіб — чи, можливо, єдиний спосіб досягти комерційного успіху — це просто зробити дуже хорошу гру.
Одним з наших культурних стовпів у Sloclap є повага до гравців, до їхнього інтелекту, до їхніх навичок. Нам подобається складний ігровий процес, а геймери — дуже вибаглива аудиторія. Вони часто дуже аналітичні, дуже точні у своїй оцінці механіки й того, що працює, а що ні, що збалансовано, що не збалансовано тощо», — розповів Тарно.
Серед гравців існує думка, що кожна змагальна онлайн-гра повинна бути умовно-безплатною, інакше вона «помре одразу після виходу». Тарно знає про неї, але вважає інакше. За його словами, оригінальний проєкт за розумну ціну обовʼязково придбають.
Нагадаємо, Rematch — це багатокористувацький футбол з матчами формату 5 на 5, де кожен гравець контролює окремого спортсмена. В проєкті робиться акцент на високу динаміку, фінти та командну взаємодію.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів