Моди в Steam Workshop та next-gen версія оригінальної трилогії S.T.A.L.K.E.R. В GSC Game World розказали про плани на другий квартал 2025 року

В GSC Game World розповіли, чого чекати від S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl у другому кварталі 2025 року. Команда розробників опублікували дорожню карту, в якій серед планів — SDK для модів, оновлення штучного інтелекту та новий контент.

«З моменту виходу гри ми вивчали ваші відгуки та узгоджували їх з нашими власними планами та баченням щодо покращення та вдосконалення ігрового процесу. Перший квартал був присвячений вирішенню важливих проблем. Зона розвивається і буде розвиватися й надалі. Протягом року ми будемо випускати оновлення та виправлення, щоб зробити гру кращою в усіх аспектах. Завдяки правильному плануванню, подвійному тестуванню (внутрішнє та закрите бета-тестування для великих оновлень) усіх функцій та виправлень, а також вашим відгукам, S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl стане грою на яку ви заслуговуєте», — йдеться у повідомленні розробників.

Зокрема, наступним пунктом в плані будуть beta-інструменти Mod SDK. Команда обіцяє:

  • закрите бета-тестування з розробниками модифікацій;
  • реліз бета-інструментарія;
  • мод-інструкцію;
  • інтеграцію в Steam Workshop та Mod 1.0.

Далі в GSC Game World будуть удосконалювати штучний інтелект в грі та систему A-Life. Також з’явиться лут з мутантів, можливість пропуску компіляції шейдерів, дві нові зброї тощо. Окрім того, слід зауважити, що команда розробників обіцяє next-gen оновлення для оригінальної трилогії.

«Щоб все було зрозуміло і йшло за планом, ми розбиваємо дорожню карту на квартальні оновлення. Кожні три місяці ви отримуватимете повну інформацію про те, що нового планується в грі. Як завжди, ми запрошуємо вас ділитися своїми думками та ідеями в коментарях. Ми будемо уважно стежити за ними, оскільки ваші відгуки: це одна з основ, на якій тримається майбутнє Зони», — підкреслили в GSC.

Як вам плани команди на другий квартал? Чого б хотілося ще? Можливо, чекаєте на доповнення для гри? Діліться думками в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі