«Вторгнення порушило наші плани». Нові деталі українського шутера La Quimera — сюжет, розробка, UE4

Представники менеджменту української студії Reburn, яка колись була частиною 4A Games, поділилися свжими деталями про La Quimera. Вони розповіли розробку кооперативного шутера, сюжет, технічні особливості, рушій та багато іншого.

З виданням Wccftech поспілкувалися CEO Дмитро Лимар, Project Director Олександр Костюк і Chief Technical Officer Юрій Сащук. Ми відібрали всі нові подробиці з інтервʼю нижче.

  • Створення La Quimera розпочалося у 2020 році силам невеличкої команди, а повноцінна розробка стартувала у 2021-му.

«На жаль, повномасштабне вторгнення в Україну на початку 2022 року порушило наші плани та вплинуло на графік. Як і багатьом іншим, нам довелося адаптуватися до нової реальності, не припиняючи при цьому реалізацію проєкту», — розповіли керівники.

  • Розробка La Quimera фінансувалася з прибутків, які Reburn отримала з минулих проєктів. Студія відкрита до партнерств з видавцями зараз і в майбутньому, але через стан індустрії домовлятися стало важче, ніж раніше.
  • Reburn відділилася від 4A Games ще у 2014 році після анексії Криму росією. Однак обидві студії продовжили працювати над Metro Exodus. Коли гру завершили, Reburn взялася за La Quimera.
  • До створення гри залучені експерти, які розуміються на Латинській Америці. Цей антураж зацікавив розробників завдяки «міксу культур та багатству історичних особливостей».
  • Наратив буде ключовим в новому шутері. Сюжет рухатиме вперед гравців, а щоб краще передати історію, Reburn реалізувала класичний лінійний дизайн локацій.
  • Проходження сюжету займе 5 годин, а додаткові випробування в кооперативі — ще декілька. Гра також містить секрети q таємні місця, які можна буде знайти при реальному дослідженні.
  • Шутер масштабується в кооперативі. Більше гравців — інтенсивніші сутички.
  • Підтримка проєкту після релізу залежатиме від фідбеку користувачів, однак у Reburn вже багато планів.
  • La Quimera створюється на Unreal Engine 4, тому що рушій має більший інструментарій для реалізації ігор з онлайн-компонентою.

«Порівняно з Metro Exodus, ми впровадили кілька ключових покращень. Зокрема, ми переробили потік текстур, щоб забезпечити більшу різноманітність і кращу продуктивність. Деталізація сцени в La Quimera значно вища, що вимагало від нас розробки нової системи управління видимістю. Це дозволяє нам обробляти більше об’єктів у сцені без шкоди для продуктивності.

Ми також покращили кеш маппінг тіней Unreal, що дозволило нам підтримувати більше динамічних джерел світла одночасно. Загалом, нашою метою було надати художникам і дизайнерам якомога більше творчої свободи, зберігаючи при цьому високу технічну продуктивність», — сказано в інтервʼю

Нагадаємо, раніше ми писали, що Reburn оголосила точну дату виходу La Quimera. Реліз шутера відбудеться вже 25 квітня, а заодно розробники показали свіжий ігроладний трейлер.

А ви плануєте грати La Quimera на релізі? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі