«Вторгнення порушило наші плани». Нові деталі українського шутера La Quimera — сюжет, розробка, UE4
Представники менеджменту української студії Reburn, яка колись була частиною 4A Games, поділилися свжими деталями про La Quimera. Вони розповіли розробку кооперативного шутера, сюжет, технічні особливості, рушій та багато іншого.
З виданням Wccftech поспілкувалися CEO Дмитро Лимар, Project Director Олександр Костюк і Chief Technical Officer Юрій Сащук. Ми відібрали всі нові подробиці з інтервʼю нижче.
- Створення La Quimera розпочалося у 2020 році силам невеличкої команди, а повноцінна розробка стартувала у
2021-му.
«На жаль, повномасштабне вторгнення в Україну на початку 2022 року порушило наші плани та вплинуло на графік. Як і багатьом іншим, нам довелося адаптуватися до нової реальності, не припиняючи при цьому реалізацію проєкту», — розповіли керівники.
- Розробка La Quimera фінансувалася з прибутків, які Reburn отримала з минулих проєктів. Студія відкрита до партнерств з видавцями зараз і в майбутньому, але через стан індустрії домовлятися стало важче, ніж раніше.
- Reburn відділилася від 4A Games ще у 2014 році після анексії Криму росією. Однак обидві студії продовжили працювати над Metro Exodus. Коли гру завершили, Reburn взялася за La Quimera.
- До створення гри залучені експерти, які розуміються на Латинській Америці. Цей антураж зацікавив розробників завдяки «міксу культур та багатству історичних особливостей».
- Наратив буде ключовим в новому шутері. Сюжет рухатиме вперед гравців, а щоб краще передати історію, Reburn реалізувала класичний лінійний дизайн локацій.
- Проходження сюжету займе 5 годин, а додаткові випробування в кооперативі — ще декілька. Гра також містить секрети q таємні місця, які можна буде знайти при реальному дослідженні.
- Шутер масштабується в кооперативі. Більше гравців — інтенсивніші сутички.
- Підтримка проєкту після релізу залежатиме від фідбеку користувачів, однак у Reburn вже багато планів.
- La Quimera створюється на Unreal Engine 4, тому що рушій має більший інструментарій для реалізації ігор з онлайн-компонентою.
«Порівняно з Metro Exodus, ми впровадили кілька ключових покращень. Зокрема, ми переробили потік текстур, щоб забезпечити більшу різноманітність і кращу продуктивність. Деталізація сцени в La Quimera значно вища, що вимагало від нас розробки нової системи управління видимістю. Це дозволяє нам обробляти більше об’єктів у сцені без шкоди для продуктивності.
Ми також покращили кеш маппінг тіней Unreal, що дозволило нам підтримувати більше динамічних джерел світла одночасно. Загалом, нашою метою було надати художникам і дизайнерам якомога більше творчої свободи, зберігаючи при цьому високу технічну продуктивність», — сказано в інтервʼю
Нагадаємо, раніше ми писали, що Reburn оголосила точну дату виходу La Quimera. Реліз шутера відбудеться вже 25 квітня, а заодно розробники показали свіжий ігроладний трейлер.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів