Ексфахівець Bethesda: багато елементів ігрового дизайну виникають випадково під час розробки. Як приклад — лисиці в Skyrim

Джоел Берджесс понад десять років працював на посаді Senior Designer у Bethesda Game Studios, а зараз очолює власну студію Soft Rains. Він заявив, що під час розробки великої гри випадково виникають елементи, які потім вважаються частиною дизайну. Вони можуть стати проблемою або ж особливістю проєкту. Серед гарних прикладів фахівець навів міф про лисиць в The Elder Scrolls V: Skyrim, який насправді вигадали фанати.

Берджесс поспілкувався з журналістами GamesRadar+ на GDC 2025. За словами розробника, люди часто вважають, що певні елементи були цілеспрямовано додані в гру. Однак це хибна думка, адже деякі рішення — це просто випадковість.

«Багато чого відбувається випадково. Коли ви слухаєте, читаєте або граєте в готову річ, є певний ступінь авторського задуму, який дуже легко побачити, особливо якщо вам щось не подобається.

І хороші речі теж дуже часто трапляються випадково, тому що, врешті-решт... ми — творчі команди, які створюють програмне забезпечення. Ви маєте справу з дивною технологією, яка часто не працює, тому що ви її вигадуєте. І тому ви отримуєте ці маленькі сплетіння речей, які трапляються випадково. Іноді ви помічаєте ці речі й можете проєктувати, враховуючи їх або ні. А іноді ви навіть не помічаєте їх. І я думаю, що це частина магії, яка є в іграх», — заявив Берджесс.

Як приклад він навів міф про лисиць у Skyrim. Після релізу екшен-RPG від Bethesda гравці висунули теорію, що ці руді тварини приводять до скарбів. Хоча насправді вони були запрограмовані втікати.

Лисиці обирали маршрут на основі навігаційної сітки з трикутників, рухаючись в найменш густонаселені області. І часто саме там розробники розташовували цінні предмети. Так і виник міф, який спростували багато років тому.

«Гравці не усвідомлюють, скільки щасливих, а іноді й нещасних випадковостей трапляється в іграх. Це — магія ігрового дизайну», — підсумував Берджесс.

Нагадаємо, раніше ми писали, як продюсер Skyrim розповів декілька цікавих фактів про розробку гри. Він описав баги з метеликами та мурахами, які ламали проходження, а також процес перебалансування бойової системи прямо перед релізом.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі