Справа не в якості. CDPR пояснила, чому не використовує ШІ при розробці The Witcher 4 та інших ігор
У CD PROJEKT RED є окрема команда, яка досліджує можливості застосування генеративного штучного інтелекту. Однак студія не використовує подібні інструменти під час створення The Witcher 4 та інших поточних проєктів. Причина полягає не в кінцевій якості, а в юридичних ризиках. Компанія боїться порушити чиюсь інтелектуальну власність.
Про це стало відомо з нещодавнього фінансового звіту CDPR, в межах якого генеральний директор студії Міхал Новаковський поспілкувався з інвесторами. Однією з тем розмови стало застосування штучного інтелекту в розробці ігор.
«Здається, ми вже згадували, що минулого року створили команду, яка вивчає можливості використання ШІ-рішень у наших майбутніх продуктах, включаючи розробку власних кастомізованих моделей ШІ», — заявив Новаковський.
За словами керівника, зараз у CDPR є декілька активних дослідницьких проєктів. На всі вони стосуються застосування штучного інтелекту, однак генеративні інструменти теж вивчаються.
«Чесно кажучи, ШІ досить каверзний, коли мова йде про законне володіння інтелектуальною власністю і так далі, а також — про багато інших аспектів. Тому, коли йдеться про впровадження будь-якого генеративного ШІ в реальні ігри, у нас дійсно нічого не відбувається, якщо говорити про The Witcher 4 або будь-які інші проєкти в найближчому майбутньому», — пояснив Новаковський.
В майбутньому CDPR не виключає застосування штучного інтелекту в розробці. Однак компанія очікуватиме, поки буде врегульовано питання авторського права та інтелектуальної власності.
Нагадаємо, нещодавно ми писали, як Саманта Беарт, виконавиця ролі Карлах у Baldur’s Gate 3, критично висловилася щодо застосування ШІ. На думку актриси, зараз застосування штучного інтелекту в розробці може знищити репутацію компанію. А фахівці творчих професій завжди будуть проти впровадження нейромереж у виробництво.
11 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів