«Все має свою ціну». У сучасній Bethesda можна стикнутися з неприємностями, якщо проявити креатив — екс-Lead Artist
Нейт Пуркіпайл протягом 16 років працював у Bethesda Game Studios на посаді Lead Artist. Нещодавно він розповів, що у компанії більше не вітається креативна свобода. Тому що всі напрацювання «мають свою ціну». Якщо відійти від «переліку пунктів дизайну», можна стикнутися з неприємностями. Хоча в часи створення The Elder Scrolls V: Skyrim все було інакше.
«Хоча мені дуже подобалося працювати в Bethesda, коли в нас було від 65 до 110 осіб, які працювали над Fallout 3 і Skyrim, мені ставало подобатися все менше, коли компанія розросталася і розросталася», — розповів Пуркіпайл в розмові з PC Gamer.
Фахівець з ностальгією згадує часи розробки The Elder Scrolls V: Skyrim. Тоді у команди була велика творча свобода, яка привела до появи цікавого контенту в грі.
«У нас було досить багато свободи, щоб робити всяку всячину. Той, про який люди знають, був Blackreach... Це було зовсім не за графіком. Наче ми просто зробили це окремо та вставили його в гру.
[Перевертні] теж були чиїмось стороннім проєктом. Спочатку це були просто чуваки з собачими головами, а потім хтось взяв на себе відповідальність зробити це крутим», — додав Пуркіпайл.
За словами розробника, під час створення Skyrim не було «чекліста дизайну» чи «дизайну за планом». Однак у сучасній Bethesda все інакше. Пуркіпайл каже, що можна «отримати неприємності», якщо проявляти креатив, адже «все має свою ціну». При цьому розробник вважає такий підхід закономірним, коли компанія починає сильно зростати.
«Якщо кожен робить це в колективі з 500 людей, то це безлад. Але, знаєте, 100 людей? Це набагато більш керовано, і саме звідти з’являється багато цікавого», — підсумував Пуркіпайл.
Нагадаємо, раніше ми писали як екс-Lead Artist заявляв, що The Elder Scrolls VI не зможе задовольнити всіх фанатів. Знайдуться люди, які будуть розчаровані й виливатимуть свій гнів на розробників.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів