Assassin’s Creed Shadows порівняли з Ghost of Tsushima. Гра Ubisoft технологічніша в багатьох аспектах
Ще до релізу Assassin’s Creed Shadows активно порівнювали з Ghost of Tsushima в плані реалізації антуражу. А зараз, коли гра Ubisoft вже вийшла, проєкти можна повноцінно зіставити за обʼєктивними аспектами. Саме цим і зайнялися окремі блогери. Вони показали, як реалізована фізика, оточення, деталі та окремі механіки в обох іграх. Відео довели, що Shadows виглядає технологічнішою завдяки пʼятирічній різниці.
Перший ролик опублікував автор YouTube-каналу ElAnalistaDeBits. У його
Наприклад, у новій частині пригод асасинів прописана взаємодія рослинності з моделями Наоє та Ясуке. Багато дрібних предметів оточення можна зруйнувати, а анімації виглядають значно реалістичнішими. Це ж стосується фізики води, освітлення в нічний час та реакції NPC на дії гравця.
Що ж до Ghost of Tsushima, то вона конкурує і навіть випереджає Assassin’s Creed Shadows за реалізацією шкіри персонажів й окремих візуальних ефектів. Але вітер, який задає атмосферу в обох іграх, більш реалістичний у новинці від Ubisoft. До такого висновку прийшов і Nick930 у власному ролику с порівнянням проєктів.
Варто нагадати, що Ghost of Tsushima вийшла майже пʼять років тому. Гра створювалася ще для PS4. Але й розробники Assassin’s Creed Shadows досягли помітного результату в плані пропрацювання фізики, оточення та деталізації.
Нагадаємо, раніше ми писали про схоже порівняння Avowed із The Elder Scrolls V: Skyrim. Гра Bethesda, попри свій вік, виявилася більш технологічною в багатьох аспектах.
13 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів