Актриса з Baldur’s Gate 3 вважає, що керівники ігрових студій мріють «продати свою компанію за завищеною ціною і піти на пенсію»

Саманта Беарт — актриса, яка спеціалізується на іграх і найбільш відома за роллю Карлах у Baldur’s Gate 3. Вона поділилася думками щодо впровадження ШІ у розробку інтерактивних проєктів. На думку виконавиці, в геймдеві працює багато глибоко творчих особистостей. Однак є й люди, які сприймають індустрію як бізнес. Такі керівники мріють «продати свою компанію за завищеною ціною і піти на пенсію».

Беарт дала інтервʼю порталу The Edge для нового номера друкованого журналу. Під час розмови вона поділилася думками про застосування штучного інтелекту у розробці ігор.

«По суті, [керівники компаній, які просувають ШІ], просто хочуть заощадити гроші. У довгостроковій перспективі це знищить їхню репутацію, їхню компанію і взагалі все», — вважає Беарт

Актриса й раніше критикувала застосування штучного інтелекту. Вона також вважає, що художники та виконавці ролей ніколи не погодяться з навʼязуванням інструментів ШІ.

«Цього просто не станеться. Навіщо вам це робити? Ви щойно підписали собі шлях до виходу з будь-якої роботи чи кар’єри», — продовжила Беарт.

За словами актриси, творчі особистості в геймдеві вважають ігри своїм покликанням. Тоді як інвестори хочуть повернути собі вкладені кошти, а керівники компаній мріють «продати свою компанію за завищеною ціною і піти на пенсію». Цей процес, на думку Беарт, вже відбувається в індустрії.

«У нас є індустрія високохудожніх людей, які мають покликання займатися цим, а є люди з грошима, які не грають в ігри, які бачать в цьому простий спосіб повернути інвестиції. Ці дві речі — як олія і вода. Дуже важко вести переговори з людьми, які знаходяться на протилежних сторонах спектра.

Мрія в технологічній індустрії — продати свою компанію за завищеною ціною і піти на пенсію. І я відчуваю, що саме це зараз робиться з ігровими студіями», — підсумувала Беарт.

Нагадаємо, раніше ми писали як Енріке Оліф’єрс, гендиректор Bossa Games висловився про «фундаментальну трансформацію» геймдеву. На його думку, індустрія пережила декілька потрясінь, і зараз змінюється те, як створюються ігри.

А ви згодні з думками Беарт щодо застосування ШІ та продажі ігрових студій? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Кожен раз смішно коли люди, що виросли в капіталізмі, живуть якісне життя за рахунок нього раптово відкривають для себе його базові принципи роботи ))

А чим погано продати свою галєру під кінець життя і доживати те життя в достатку? Чи краще дотягнути до того стану коли тебе прямо із робочого кабінету винесуть вперед ногами? Шоб шо?

Суть в тому що це не галера, а свиня. Вона виросла і щиро вірить, що її тримають для того щоб годувати і доглядати до старості.

Підписатись на коментарі