Актриса з Baldur’s Gate 3 вважає, що керівники ігрових студій мріють «продати свою компанію за завищеною ціною і піти на пенсію»
Саманта Беарт — актриса, яка спеціалізується на іграх і найбільш відома за роллю Карлах у Baldur’s Gate 3. Вона поділилася думками щодо впровадження ШІ у розробку інтерактивних проєктів. На думку виконавиці, в геймдеві працює багато глибоко творчих особистостей. Однак є й люди, які сприймають індустрію як бізнес. Такі керівники мріють «продати свою компанію за завищеною ціною і піти на пенсію».
Беарт дала інтервʼю порталу The Edge для нового номера друкованого журналу. Під час розмови вона поділилася думками про застосування штучного інтелекту у розробці ігор.
«По суті, [керівники компаній, які просувають ШІ], просто хочуть заощадити гроші. У довгостроковій перспективі це знищить їхню репутацію, їхню компанію і взагалі все», — вважає Беарт
Актриса й раніше критикувала застосування штучного інтелекту. Вона також вважає, що художники та виконавці ролей ніколи не погодяться з навʼязуванням інструментів ШІ.
«Цього просто не станеться. Навіщо вам це робити? Ви щойно підписали собі шлях до виходу з будь-якої роботи чи кар’єри», — продовжила Беарт.
За словами актриси, творчі особистості в геймдеві вважають ігри своїм покликанням. Тоді як інвестори хочуть повернути собі вкладені кошти, а керівники компаній мріють «продати свою компанію за завищеною ціною і піти на пенсію». Цей процес, на думку Беарт, вже відбувається в індустрії.
«У нас є індустрія високохудожніх людей, які мають покликання займатися цим, а є люди з грошима, які не грають в ігри, які бачать в цьому простий спосіб повернути інвестиції. Ці дві речі — як олія і вода. Дуже важко вести переговори з людьми, які знаходяться на протилежних сторонах спектра.
Мрія в технологічній індустрії — продати свою компанію за завищеною ціною і піти на пенсію. І я відчуваю, що саме це зараз робиться з ігровими студіями», — підсумувала Беарт.
Нагадаємо, раніше ми писали як Енріке Оліф’єрс, гендиректор Bossa Games висловився про «фундаментальну трансформацію» геймдеву. На його думку, індустрія пережила декілька потрясінь, і зараз змінюється те, як створюються ігри.
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів