«Будуть погрози смерті». Екс-Lead Artist Bethesda вважає, що творців The Elder Scrolls VI цькуватимуть в інтернеті, незалежно від якості гри

Нейт Пуркіпайл працював 14 років у Bethesda Game Studios на посаді Lead Artist, а зараз він займається інді-розробкою. На думку фахівця, неважливо, наскільки якісною вийде The Elder Scrolls VI. Все одно знайдуться люди, які почнуться з власних причин цькувати творців гри й погрожувати розправою. Тому що «інтернет може бути справді жахливим».

Читайте також

Як передає GamesRadar+, такими думками Пуркіпайл поділився під час виступу на GDC 2025. Художник пригадав, наскільки складним був реліз Fallout 76. Люди погрожували працівникам Bethesda розправою і переслідували їх мережі. Пуркіпайл вважає, що з TES VI ситуація може повторитися.

«Навіть якщо The Elder Scrolls 6 буде чудова, я впевнений, що знову зʼявляться ці багатогодинні відео на YouTube [і] погрози смерті. Якщо ви випустите гру, яка не сподобається людям, інтернет буде ставитися до вас так, ніби ви б’єте кийками дитинчат тюленів», — заявив Пуркіпайл.

Нагадаємо, після звільнення з Bethesda розробник часто розповідав цікаві факти про створення ігор в компанії. Його історії увійшли у два наших випуски рубрики про цікаві проблеми в геймдеві (перший і другий).

А ви згодні з Пуркіпайлом, що Bethesda не вдасться догодити всім фанатам The Elder Scrolls, особливо після успіху Skyrim? Діліться думками в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Сталкер 2 довів, що реліз сіквела через довгий час — це не смертна кара

Bethesda не вдасться догодити всім фанатам The Elder Scrolls, особливо після успіху Skyrim

Я просто не розумію як це можливо?! Якщо вони один раз розробили чудову гру, то як можна наступну версію зробити гірше?
Просто візьми те саме, онови графіку, додай ще територій, міст, печер, підземель, монстрів, зброї і т.і. І вже гарантовано буде не гірше ніж раніше.
Буде можливість — додай якісь нових необов’язкових механік. Як будівництво бази у Фалаут 4 чи будинків у Skyrim. Додай нових рас, класів. Кому сподобається — будуть задоволені, кому не сподобаються — будуть грати як раніше і ігнорувати.
Єдине чим можна справді розсердити фанатів — це зламати те, що вже було добре. Але навіщо ж це робити?

В мене є теорія, що менеджмент в своїй ефективності часто плутає береги. Бо подивіться на віндоус 11, ну що це за фігня?) Надивляться на вже покійного Джобса і давай експериментувати. У Джобса виходило, бо нічого подібного в світі не існувало, а їх експерименти просто ламають усе.

Якщо вони один раз розробили чудову гру, то як можна наступну версію зробити гірше?

фолаут 76?)

Підписатись на коментарі