«Занадто просто». Гравці зібрали великий список недоліків Sid Meier’s Civilization VII, які не виправили за місяць після релізу

Реліз Sid Meier’s Civilization VII був дуже проблемним. Гра зі старту отримала «змішаний» рейтинг в Steam, і таким він залишається навіть після 28 тисяч відгуків. Користувачі й досі не задоволені великою кількістю проблем, присутніх в проєкті. Нещодавно фанати спільно зібрали список основних претензій, які не виправили за більш як місяць з моменту виходу.

На форумі Reddit користувач під псевдонімом senturion опублікував великий пост. Автор перелічив актуальні, на його думку, проблеми Civilization VII. Ось його список:

  • Неможливо звільнити місто й повернути його початковому власнику.
  • Гра змушує селитися на іншому материкові, щоб здобути економічну перемогу в епоху відкриттів.
  • Кожному місту потрібен порт або пристань, щоб вивозити скарби за океан. Немає опції зʼєднатися дорогою з поселенням, де вони вже побудовані.
  • В епоху відкриттів культурна перемога ґрунтується на релігії.
  • Гра карає за війну штрафами, навіть якщо її розвʼязали проти користувача після нульової агресії.
  • Під час епохи відкриттів будівництво міст на рідному континенті нічого не дає. Гра змушує зводити їх на островах.
  • Коли йдуть переговори, лише міста можна забирати або віддавати заради миру.
  • В сучасну епоху ресурси, які використовувалися раніше, блокуються. Гравцеві потрібно вивчити конкретну технологію, щоб отримати до них доступ.

«Я виграв кожну партію, в яку грав, і тепер я на рівні Повелителя. Це занадто просто і занадто лінійно», — підсумував senturion

В коментарях люди почали доповнювати список проблем.

  • Не дозволяється переманити чужого васала.
  • Умови перемоги створювалися під впливом історії західних цивілізацій. Тому навіть династії Мін доводиться займатися відкриттями за океаном.
  • Карти генеруються передбачувано, і через це немає якихось цікавих варіантів.
  • Механіка дослідження земель однакова кожну партію і швидко набридає.
  • Один з користувачів підсумував всі проблеми фразою, що розробники «позбавилися формату пісочниці».

Нагадаємо, раніше ми випустили огляд Sid Meier’s Civilization VII. Наш редактор перелічив багато проблем, які присутні в грі — від інтерфейсу до конкретних механік.

А яка з проблем Sid Meier’s Civilization VII здається вам найбільш суттєвою? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Гадаю Сіду Меєру соромно в глибині дущі , за те що фіраксис, роблять із цивою.
жпт каже що : Сід Меєр брав активну участь у створенні Sid Meier’s Civilization (1991), першої гри серії. Він був головним дизайнером і програмістом.
У наступних частинах серії його роль була меншою — він працював більше як консультант і брендове обличчя, але безпосередньо не розробляв основні ігри після першої.

Умови перемоги створювалися під впливом історії західних цивілізацій. Тому навіть династії Мін доводиться займатися відкриттями за океаном

Відразу видно що це написано соєю з реддіту що слухом не чула про Чжен Хе і роздачу жовтих зонтиків.

Мені вистачило однієї партій з початку і до кінця, щоб зрозуміти, що в це грати буде можна буде, або після 2-3 доповнення, або взагалі ніколи. Гра дуже нудна, та просто перетворюється на бездумне клацання, яке призводить до вашої перемоги :)))

Головний недолік гри в тому, що Сід Мейєр так й не вивчив, що за держава Україна й де вона знаходиться. Подаруйте йому вже атлас й покажіть, що на сході Європи існує не лише його улюблена рашка.

А мені цікаво, чи справді у нього там ще є контроль над серією. Не виправдовую, просто цікаво стало.

Ну, у нього ніколи і не було контролю. Просто він був найбільш медійним з команди під час виходу першої серії, вони самі в інтерв’ю це розповідали

эмммм...
у него не было контроля в собственной компании, которую он же и основал?
кроме того, что он был «медийным», он, между делом, был еще и ведущим дизайнером игры и автором самого первого прототипа...

Підписатись на коментарі