Нова логіка існування об’єктів у ігровому рушії та її зв’язок із квантовими обчисленнями

Традиційні ігрові рушії використовують бінарну логіку (0 і 1) для визначення існування об’єктів. Однак цей підхід обмежує можливості динамічного створення та руйнування світу. У запропонованій системі вводиться нова трирівнева логіка існування, що виключає 0, дозволяючи моделювати фізику та зміни об’єктів на глибшому рівні.

Поняття пустоти та створення світу з нуля

За замовчуванням у віртуальному світі не існує нічого — це абсолютна пустота, що не містить навіть фізичних законів. Усе створюється через команди, які визначають об’єкти та їхню поведінку.

Троїчна система існування об’єктів

Замість бінарної логіки (0 і 1) використовується нова система станів:

-1 — не існує (абсолютна пустота, об’єкт знищений).

1 — існує (стабільний стан, збережений об’єкт).

2 — суперпозиція (об’єкт у процесі змін, перехід між станами).

Приклад роботи системи

Розглянемо простий приклад з дверима:

  • 1 → Двері з’явилися.
  • 2 1 → Двері відкриваються (процес переходу у відкритий стан).
  • 1 → Двері відкриті (зафіксований стан).
  • 2 −1 → Двері закриваються (процес переходу у закритий стан).
  • -1 → Двері зникають (видалені зі світу).

Об’єкти можуть виникати з пустоти, якщо комбінувати 1 і 2. Наприклад, 1 2 створить об’єкт, що «росте» або формується поступово (як рослина із насіння).

Зв’язок із квантовими комп’ютерами

Квантові комп’ютери використовують кубіти, які можуть перебувати в стані 0, 1 або суперпозиції (одночасно 0 і 1). Це схоже на запропоновану систему, але є суттєва різниця:

1. Класична квантова логіка:

0 і 1 — два базові стани.

Суперпозиція: |ψ⟩ = α|0⟩ + β|1⟩ — об’єкт одночасно перебуває у двох станах, але при вимірюванні приймає одне значення.

2. Запропонована система:

-1 (не існує) + 1 (існує) → зникнення.

2 —1 (суперпозиція + руйнування) → відновлення об’єкта.

1 2 або 2 1 → створення з пустоти.

Чим це відрізняється

Квантові комп’ютери не працюють із поняттям абсолютної пустоти (-1), а лише маніпулюють уже існуючими станами.

Нова система дозволяє не просто обчислювати ймовірності, а створювати та руйнувати об’єкти динамічно.

Суперпозиція (2) тут є не тимчасовим станом перед колапсом, а активним механізмом створення та взаємодії.

Як це доповнює квантові обчислення

Може бути основою для квантового рендерингу.

Дозволяє реалізувати світи, що змінюються в реальному часі, де об’єкти не з’являються миттєво, а проходять через стан 2.

Моделює процеси, де важливо враховувати існуюче (1), відсутнє (-1) і проміжне (2).

Висновок

Запропонований підхід дає новий спосіб моделювання віртуальних світів та обчислювальних систем. Усунувши 0 і додавши 2, ми отримуємо гнучкішу систему, що здатна імітувати складні процеси — від фізичних симуляцій до квантових обчислень.

Ця концепція може змінити спосіб побудови ігрових рушіїв та наукових симуляцій, закладаючи основу для майбутніх досліджень у сфері квантових технологій.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ну... якщо ви не розумієте як працюють квантові комп’ютери, то краще не згадувати. Кубіти це не тільки ймовірність, це ще й фаза. Не кажучи про квантову заплутаність.

Ну а так просто не більше ніж система кодувань станів у грі, з великими сумнівами відносно зручності: що буде, якщо гравець спробує пройти крізь наполовину відчинені двері.

Давайте ще так. Чого це одиниця це 1 біт, а 0 це теж один біт?
Ймовірність що дещо буде одиницею, і не буде нулем можна обчислити якщо дещо буде мати більшу кількість бітів. Наприклад, чотири біти заповнені одиницями то супер одиниця. 1111
А це супер нуль 0000
А ось що це 0011 ? і як воно відрізняється від ось цього 1100 ?
Ми тут бачиме ймовірнісний підхід до визначення чи є щось чимось.

Я або щось резумію в ізотеріці, або адміністрація сайту просто розводить на коменти з абсурдними тємами.
По перше.....
По друге, не має жодної проблеми прописати хоч 100500 станів для умовних «дверей», навіть щоб вони себе самі індентифікували як двері, чи єдинорог по понеділкам о шостій.
Стримє лише гроші, час, наявність/відсутність досвіду, здоров,я, залізо, інше, ну ніяк не бінарна система.
Третє, якщо вже дуже глибоко копати то у напівпровідника всього два стани.
Якщо вже закортіло якогось гєндерного різномаїття, то слід копати в залізо, а не в код. Наприклад, запиляти безтактовий(постійний) процесор на змінних резисторах. От тоді підуть діла-борода, у мішуток нє до шуток! Ну а як нє- то нє. Хоч грант попиляється.
Мя.

Ще раз. Чи існує невизначене число?

навіщо себе обмежувати двома чи трьома бітами?

сер, почитайте канони Two Is An Impossible Number.

навряд чи запропонована система буде більш гнучкою за state enums та state machine, що описує переходи станів.

Мені здається що двоїчний код 0 та 1 це вже застарілий метод обчислення.Все КО що зроблене для всіх людей тримаються на відеокарті процессорі пам’яті та материнській платі,що якщо я скажу що це не все,і можна додати ще

Дай вгадаю. Скільки у світі цифрових копій будь чого? А що якщо б всі ці цифрові копії витрачали свою якість з часом? Тоді б постійне копіювання настільки стало б частиною побуту до того ж дуже обтяжливою що люди перестали б копіювати і стали б відноситися до цифрових контекстів (артефактів(?)) більш уважно.

Взагалі першопричина задумки ’троїчного’ коду мене уввізло геймдевом.Для створення процу котрий зможе обчислювати фізику як раз плюнути не вважаючи на комплектуючі,використовуючи тільки пам’ять приладу.

А який зв’язок між АІ і статтями на доу?)

я користувався допомогою Chat GPT для осмислення своїх думок

Вікіпедія пише, що:

Ква́нтовий перехі́д (англ. quantum transition) — самочинний дискретний перехід квантової системи з одного стану в інший (наприклад, випромінювання світлових квантів атомом), що відбувається між її стаціонарними енергетичними станами.

Який жеж він самочинний?
Ніт. Просто змінюються умови і тому визначенність суперпозиції міняє своє значення.
Біля якоїсь суперпозиції завжди існуюють якісь умови.
Що таке умови? Інші суперпозиції. У тих чи інших станах.

Ось що цікаво: не може бути абсолютної пустоти у який немає нічого.
Щось там таки має бути.
Подивимося на ячейку пам’яті, яка може приймати значення — суперпозиція невизначена чи суперпозиція визначена.
Але що то буде за суперпозиція? Суперпозиція чого?
Легко побачити, що навіть у абсолютно невизначеній моделі існує якась інформація, як визначати, коли хтось визначатиме.
Що це може бути за інформація? Умови визначення.
Але умови то коли щось вже визначено. Тому не існує абсолютної невизначеності.
Далі цікавіше — рівень визначеності обжекту. То кількість умов, за якої у нас прийнято підтверджувати чи заперечувати існування обжекту. Така кількість може бути великою — достатньою, а може бути незначною — необхідною. Бачимо тут кореляцію із значенням похибки визначення довжини еталону.

тому мета полягає у створенні нового КО(комп’ютерного обладнення) для комп’ютера для покращення працездатності та обчислювальних можливостей,наприклад,щоб запустити данну программу

неперевершено,але це 2д простір

Підписатись на коментарі