У 2022 році творець Balatro закинув розробку гри й не планував повертатися, але йому «стало нудно»
Хітовий картковий roguelike Balatro міг би ніколи не вийти. Про це повідомив творець проєкту під псевдонімом LocalThunk. У 2022 році він закинув розробку на три місяці й не планував повертатися. Проте авторові «стало нудно», тому що не було інтернету. LocalThunk не міг грати у Rocket League, тож вирішив знову взятися за власний проєкт.
На честь річниці Balatro творець опублікував документ про створення гри. У цій розповіді йдеться про сумніви в процесі виробництва, пошук видавця, захоплення друзів грою та інше. А щоб доповнити таймлайн, LocalThunk написав декілька постів на Bluesky. В одному з них йдеться якраз про момент, коли автор заморозив розробку.
«Причина, через яку я повернувся до створення Balatro через 3 місяці після того, як фактично кинув її в березні 2022 року, полягала в тому, що мені було нудно, але не було інтернету, і я не міг грати в Rocket League», — розповів LocalThunk.
Перше, чим автор зайнявся після паузи, став ефект погойдування карт. В коментарях написали, що це «найважливіша частина». Багатьом людям дуже подобається це рішення.
«Якщо я правильно пам’ятаю, перше, над чим я працював, коли повернувся до гри, — це обертовий/масштабований ефект соку, що похитується. [Він виникає], коли ви наводите курсор миші на гральні карти або коли вони набирають очки», — додав LocalThunk.
Нагадаємо, раніше ми писали, що творець Balatro не вірив у шалений успіх свого проєкту. Він розраховував продати десять копій і повернутися на роботу в IT. Проте гра стала однією з найуспішніших в інді-сегменті за 2024 рік і отримала три статуетки на The Game Awards 2024.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів