Геймдиректор нового потенційного хіта Mecha Break вважає, що ігри-сервіси «теоретично можуть існувати вічно»
Кріс Квок очолює китайську студію Amazing Seasun, яка працює над екшеном Mecha Break. Нещодавно він заявив, що ігри-сервіси «теоретично можуть існувати вічно». Як приклад він навів минулий проєкт, над яким працював. Той існує вже шістнадцять років. Проте керівник відмовився точно сказати, скільки часу Amazing Seasun буде підтримувати майбутню гру.
Як повідомили в PC Gamer, Квок дав коментарі під час заходу, присвяченого відкритому бета-тестуванню Mecha Break. У директора запитали, скільки часу команда планує підтримувати проєкт.
«Теоретично гра може існувати вічно. Я працюю в індустрії геймдизайну вже 21 рік. Остання гра, за яку я відповідав, живе і процвітає вже 16 років», — відповів Квок.
На думку гендиректора, успіх Mecha Break залежатиме від аудиторії, яку вдасться привабити. Amazing Seasun хоче зацікавити не тільки фанатів mech-ігор, але й любителів героїчних шутерів та королівських битв.
«Якщо ми зможемо успішно [вийти за межі] основних фанатів, фана мехів, то це буде саме те, що треба. Західна аудиторія буде більш сприйнятливою, тому що фантастика тут більш поширена, ніж у Китаї», — продовжив Квок.
При цьому він наголошує, що Mecha Break найсильніше цілиться саме у прихильників мехів. Якщо грі вдасться їх задовольнити, то, за словами керівника, головне завдання буде виконано.
Квок працює над своїм проєктом вже понад десять років. Він намагався створити Mecha Break ще у 2014 році в партнерстві з британськими розробниками. А зараз, за словами керівника, Amazing Seasun реалізовує гру мрії — mech-екшен з PvP.
У Mecha Break є великі шанси на успіх. Піковий онлайн в демоверсії гри під час «Фестивалю новинок» в Steam досягнув 300 тисяч користувачів. А за останню добу на піку в ній розважалися понад 30 тисяч осіб. Однак демо має лише 37% позитивних відгуків в сервісі Valve.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів