«Цифра, яку важко осягнути». У S.T.A.L.K.E.R. 2 зіграли шість мільйонів людей

GSC Game World поділилася свіжою статистикою, присвяченою S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. В студії повідомили, що проєкт спробували шість мільйонів людей.

Про це стало відомо з допису на офіційному акаунті серії в Х. Варто відзначити, що компанія вказала саме кількість гравців. Скільки з них придбали S.T.A.L.K.E.R. 2, а яка кількість долучилася до проєкту через Game Pass, невідомо.

«Ніколи в Зоні не було так гучно! На привалах сталкери в унісон співають пісні під гітарні акорди, а дзвінкий сміх заповнив усю територію від бару в Заліссі до Терикона й надалі! На якийсь момент навіть Табір Тихого став пунктом перевалки зі справжніми чергами та заторами.

Сьогодні ми святкуємо цифру у 6 мільйонів сталкерів, які зайшли пограти у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Шість мільйонів! Цифру, яку важко осягнути, але вона стала реальністю суто завдяки вам. Ми неймовірно вдячні та пишаємось, що кожен з вас залишив свій особливий слід у Зоні», — сказано в повідомленні GSC Game World.

Нагадаємо, на релізі S.T.A.L.K.E.R. 2 посіла перше місце в тижневому рейтингу продажів в Steam. А за перші два дні вдалося реалізувати 1 мільйон копій гри. Пізніше засновник GSC Game World Сергій Григорович розповів, що проєкту вдалося відбити бюджет за першу добу після виходу.

Як гадаєте, скільки з цих шести мільйонів чисті продажі? Пишіть свої здогадки в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Ніколи в Зоні не було так гучно! потужно!

Використовуйте епітети правильно будь ласка

Заробили — і добре. Молодці! Тепер нехай уже S.T.A.L.K.E.R. 3 роблять :), або хоча б анонсують, бо то знову 7 років робити будуть

який сталкер 3? вони другий сталкер вже півроку фіксять а він досі в тому стані який був на виході + ще нема обіцяного мультиплеєру

Підписатись на коментарі