Electronic Arts виклала у вільний доступ вихідний код декількох частин Command & Conquer, включно з Red Alert

Electronic Arts зробила сюрприз всім модоробам, які люблять працювати над стратегіями. Компанія виклала у вільний доступ вихідний код одразу пʼяти частин серії Command & Conquer.

Всі файли доступні на Github за посиланням. EA опублікувала їх за ліцензією GPL. Це означає, що ентузіасти можуть вільно користуватися вихідних кодом, комбінувати його та видозмінювати. Юристи компанії не матимуть жодних претензій до модоробів.

Ось список ігор, вихідні коди яких доступні у вільному доступі:

  • Command & Conquer: Tiberian Dawn;
  • Command & Conquer: Red Alert;
  • Command & Conquer: Renegade;
  • Command & Conquer: Generals;
  • Command & Conquer: Generals — Zero Hour.

Одночасно Electronic Arts відкрила майстерню Steam для декількох проєктів у франшизі. Сюди входять Renegade, Generals, Tiberium Wars, Kane’s Wrath і Tiberium Twilight. У ЕА заявили, що «оновили всі інструменти редактора місій та конструктора світів, щоб ви могли публікувати карти безпосередньо в Steam Workshop».

Компанія також випустила пакет підтримки модифікацій. Він включає Xml-файли, схеми, скрипти, шейдери та мапи для всіх ігор, які використовують рушій SAGE.

Нагадаємо, раніше ми писали як Valve оновила Source SDK. Компанія додала до нього весь вихідний код Team Fortress 2, щоб на його основі можна було робити окремі проєкти.

Спільното, а яка ваша улюблена частина Command & Conquer? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Generals — Zero Hour
Як же добре було грати з друзями...

Полазил по сырцам Red Alert и просто ахренел от количества комментариев.
Каждый метод идет с огромной шапкой и письменным описанием всех изменений.
Не удивлюсь, если ничего не использовали для version control. В те годы это было сплошь и рядом.

Ну гра старша за git на 10 років. У ті часи була CVS що не дуже Тому так — скоріш за все не юзали

мені так подобається що останнім часом компанії такий акцент роблять на модоробів, кожень тиждень в стіме приходить новина що в якусь з моїх ігор додали воркшоп або відкрили код або що щесь в цьому дусі

Так, це гарна тенденція, повністю згоден.

Модоробство, це рушій прогресу і креативності, безкоштовний промоушен і т.п.

Підписатись на коментарі