Як я зробив дитячий клікер за два тижні за допомогою AI

💡 Усі статті, обговорення, новини про AI — в одному місці. Приєднуйтесь до AI спільноти!

Ocean Run — це гра, яку я створював дуже швидко з використанням AI. На її розробку у лайтовому режимі у мене пішло приблизно два тижні.

Першим кроком було визначення жанру: я хотів зробити мінімальний клікер для дітей із цікавою атмосферою, тому обрав водну тематику з рибкою. Спочатку згенерував фон, але з ним було важко працювати, тому довелося перемальовувати його у вектор (Corel — мій незмінний вибір).




Також я обрав рушій Construct 3, адже в ньому почуваюся як риба у воді. Раніше на ньому я створював гру «Трактор проти Танка».

Щоб пришвидшити роботу, багато елементів — головного героя та човна, який повинен скидати якор і міну — було згенеровано, а окремі частини коду (івенти) мені допоміг написати ChatGPT.

Це мій перший проект, де більшу частину роботи виконував ШІ, і це також був цінний досвід для мене. Я буду рухатися в цьому напрямку і розвивати свої навички.

Кому буде цікаво то вже доступно в Плей маркеті

Буду вдячний за відгуки

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Информативно, как уйти за секунду до оргазма.

Треба було ще опис як я створив гру згенерувати , а то видно що написав сам :)

Дуже крута подача, все розповів детально, як створювалася гра, які інструменти використовував. Топ.
Стислий переказ статті, як в зробив гру за допомогою ші, взяв і зробив. Все.

Скріни прикольні, апку не ставив. Раджу додати відео до опису в преймаркеті.

кул стори

Підписатись на коментарі