Як я зробив дитячий клікер за два тижні за допомогою AI
Ocean Run — це гра, яку я створював дуже швидко з використанням AI. На її розробку у лайтовому режимі у мене пішло приблизно два тижні.
Першим кроком було визначення жанру: я хотів зробити мінімальний клікер для дітей із цікавою атмосферою, тому обрав водну тематику з рибкою. Спочатку згенерував фон, але з ним було важко працювати, тому довелося перемальовувати його у вектор (Corel — мій незмінний вибір).


Також я обрав рушій Construct 3, адже в ньому почуваюся як риба у воді. Раніше на ньому я створював гру «Трактор проти Танка».
Щоб пришвидшити роботу, багато елементів — головного героя та човна, який повинен скидати якор і міну — було згенеровано, а окремі частини коду (івенти) мені допоміг написати ChatGPT.
Це мій перший проект, де більшу частину роботи виконував ШІ, і це також був цінний досвід для мене. Я буду рухатися в цьому напрямку і розвивати свої навички.
Кому буде цікаво то вже доступно в Плей маркеті
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів