Як і у Starfield. Онлайн S.T.A.L.K.E.R. 2 в Steam за три місяці знизився на 90%

Для сюжетних ігор характерно втрачати левину долю гравців за перші місяці після релізу. Більшість користувачів не повертаються в проєкт після проходження кампанії та додаткового контенту. Не оминула така доля і S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. За три місяці онлайн гри у Steam впав на 90%. Така ситуація була і в інших ААА-ігор, наприклад, Starfield.

Після виходу піковий онлайн S.T.A.L.K.E.R. 2 в сервісі Valve досягнув позначки 121 335 осіб. А за останній тиждень максимум був у неділю, 23 лютого. Він зафіксувався на позначці 12 448 людей, згідно з сервісом SteamDB. В інші дні онлайн коливається в районі 9-11 тисяч гравців.

Для порівняння варто поглянути, яка була ситуація в інших великих релізів останніх років.

  • Starfield — максимум 330 тисяч, а через три місяці падіння приблизно до 30 тисяч.
  • Baldur’s Gate 3 — пік 875 тисяч, а через три місяці зниження до 200 тисяч.
  • Dragon Age: The Veilguard — пік 89 тисяч, через три місяці падіння до 6 тисяч.
  • Metaphor: ReFantazio — пік 86 тисяч, а через три місяці було 13 тисяч.

За квартал переважна більшість сюжетних ААА-ігор втрачають 75-90% аудиторії. Хоча інколи трапляються виключення на кшталт Baldur’s Gate 3.

Нагадаємо, раніше ми писали, що S.T.A.L.K.E.R. 2 окупилася за перший день продажів. Про це повідомив колишній очільник GSC Game World Сергій Григорович.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

А шо у ждалкєра є онлайн?!
Офігєть, я пройшов гру і поняття не мав про це ))

Яка різниця який зараз онлайн? Важливо який був онлайн на старті коли почалися продажі, це ж не ігра-сервіс

Я думаю це логічно. За 3 місяці люди встигли пройти гру

Гра є в Game Pass, тому багато гравців саме там її грають. Ну і, дійсно, більшість чекає, коли її пропатчать і дороблять. Сирф продукти хай їдять звірі

Купив на передзамовленні, чекаю на фікси багів та алайфу.

Люди замахались патчити гру по 100 гігів.

А чого не падати повинен? Це же не онлайн гра ))) в її вічно же грати не будуть )

Що тут дивного? Я гру вже два рази пройшов. На одному диханні. Що в неї вічно грати? І все одно заходжу пограти.

Я не геймер, взагалі не поспішаю ) Відьмак 3 пройшов через 4 роки після релізу))) те ж саме і ді Сталкер2 зроблю — гарна ігра за 3-4 роки гірше не стане, зате набагато дешевше (і як софт , і по залізу)

У мене аналогічний підхід. Не любитель платити розробнику за сирий продукт, а тим більше передзамовлювати. За 3 роки гра тільки краще стане. Поспішати сенсу немає. Бо є безліч інших ігор.

Багато хто (такі як я), чекають фікси та патчі. Бо нажаль, на моїй rtx 3060 ноутбучній фпс дропає до 5фпс при любих налаштуваннях в рандомні моменти.

Ого, я думав, що оптимізацію вже покращили трохи. Схоже, ні.

Думаю через CPU . В нотбуках теплопакет йде загальний. Тому рекомендую в біосі збільшити тепло пакет cpu, а картку анлервольтнути.

Проц як раз не вантажиться більше 60% ніколи. А відяха в рандомні моменти у 100% впирається. Навіть в меню. Взагалі немає залежності від того що відбувається в грі до фпс. Можеш бігати стріляти при 90% фпс на високих налаштуваннях. А потім просто стоячи десь бац, 5фпс, відяха в потолці) і так може бути 1-15хв поки не відпустить.

У мене після останнього патчу гра стала використовувати 100% процесору та різати використання відеокарти раніше такого не було.

можливо недостатньо відеопамяті і тому фпс дропається коли досягається ліміт.

чекаю на ремастер трилогії

Ремастера не буде. Максимум — фанатський, або з допомогою ШІ фільтрів (в якомусь майбутньому).

Чому ви так думаєте?

Дефолт для сінгл ігр. Вийдуть длс / онлайн — повернуться гравці

Мали б, але це не завжди працює. Для того ж Starfield не спрацювало (хоча там питання до якості)

Підписатись на коментарі