Як і у Starfield. Онлайн S.T.A.L.K.E.R. 2 в Steam за три місяці знизився на 90%
Для сюжетних ігор характерно втрачати левину долю гравців за перші місяці після релізу. Більшість користувачів не повертаються в проєкт після проходження кампанії та додаткового контенту. Не оминула така доля і S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. За три місяці онлайн гри у Steam впав на 90%. Така ситуація була і в інших ААА-ігор, наприклад, Starfield.
Після виходу піковий онлайн S.T.A.L.K.E.R. 2 в сервісі Valve досягнув позначки 121 335 осіб. А за останній тиждень максимум був у неділю, 23 лютого. Він зафіксувався на позначці 12 448 людей, згідно з сервісом SteamDB. В інші дні онлайн коливається в районі
Для порівняння варто поглянути, яка була ситуація в інших великих релізів останніх років.
- Starfield — максимум 330 тисяч, а через три місяці падіння приблизно до 30 тисяч.
- Baldur’s Gate 3 — пік 875 тисяч, а через три місяці зниження до 200 тисяч.
- Dragon Age: The Veilguard — пік 89 тисяч, через три місяці падіння до 6 тисяч.
- Metaphor: ReFantazio — пік 86 тисяч, а через три місяці було 13 тисяч.
За квартал переважна більшість сюжетних ААА-ігор втрачають
Нагадаємо, раніше ми писали, що S.T.A.L.K.E.R. 2 окупилася за перший день продажів. Про це повідомив колишній очільник GSC Game World Сергій Григорович.
21 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів