«Ближче до легенд і казок». Історична консультантка Kingdom Come 2 оцінила гру на «1 з 10 за шкалою реалізму»
Йоанна Новак понад десять років працює історичною консультанткою у Warhorse Studios. Вона давала рекомендації розробникам при створенні обох частин Kingdom Come: Deliverance. Нещодавно спеціалістка оцінила, наскільки реалістичним вийшов нещодавній сиквел про пригоди Індржиха в Богемії. Новак дала проєкту всього один бал з десяти за показником відповідності своїй епосі.
Консультантка поспілкувалася з виданням GamingDeputy. Під час розмови вона розповіла, що попри її рекомендації розробники самостійно визначали, чи варто дослуховуватися до порад у кожному конкретному випадку.
Новак також заявила, що під час розробки доводилося йти на компроміси з трьох причин. Перша — це технічні обмеження. Наприклад, інколи у Warhorse не було можливості перевірити, чи носять персонажі певної соціальної категорії головні убори. А якщо так, то чи відповідають вони їхньому статусу.
Друга причина — ігроладні системи. Одяг NPC підбирали так, щоб він передавав приналежність до конкретної соціальної групи. Проте розробники додавали різні елементи, щоб можна було відрізнити вороже налаштованих персонажів, наприклад, яскраві кольори або піхви для зброї.
При цьому Новак відзначила, що для визначення деталей історикам теж доводиться інтерпретувати джерела або навіть робити здогадки. Особливо це стосується побуту бідних верств населення. Він привернув увагу художників та літописців значно пізніше. А в Середньовіччі вважалося, що немає сенсу приділяти увагу життю бідняків.
А третя та остання причина, яка змушували йти на компроміси — необхідність адаптації. Наприклад, це стосується мови. У Богемії початку XV століття чеська мала специфічний діалект із багатьма запозиченнями з німецької. Якщо її точно відтворити, гравці не зрозуміють частину діалогів.
«Сюжет KCD 2 — це 1 з 10 з погляду реалістичності. Історія Індржиха має більше спільного з легендами та казками, ніж з тим, як могла б скластися доля сина коваля», — сказала Новак.
Тож, за словами консультантки, говорити про реалістичність у контексті Kingdom Come: Deliverance 2 некоректно. Хоча розробники доклали багато зусиль, щоб створити відчуття історичності.
Нагадаємо, нещодавно ми писали, як Даніель Вавра відповів на критику сюжету. Керівник Warhorse провів паралелі між сюжетом гри та творчістю Толкіна, що також не сподобалося окремим користувачам.

7 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів