Керівник відомої інді-студії вважає, що геймдев пережив «декілька потрясінь» і зараз проходить через «фундаментальну трансформацію»

Bossa Games — це інді-студія, відома за Surgeon Simulator та I am Bread. Нещодавно гендиректор компанії Енріке Оліф’єрс повідомив про звільнення неоголошеної кількості людей. За його словами, протягом останніх років геймдев пережив низку потрясінь і зараз проходить через «фундаментальну трансформацію». Переформатовується те, як саме створюються ігри та якими командами.

Заява Оліф’єрса була опублікована на офіційній сторінці Bossa Games на LinkedIn. Зараз студія працює над кооперативним пригодницьким проєктом Lost Skies. Він знаходиться на завершальній стадії, і щоб гарантувати успішний реліз компанії довелося «скоротити масштаби».

«Це означає дуже важке прощання з надзвичайно талановитими та цінними колегами, справді одними з найкращих людей в ігровій індустрії, які були частиною нашого шляху протягом тривалого часу. Ми хотіли б знайти спосіб пережити ці потрясіння, не вдаючись до рішення про скорочення наших команд, але, на жаль, нам це не вдалося», — написав Оліф’єрс.

В майбутньому всередині Bossa Games сформують декілька незалежних груп розробників, щоб швидше випускати проєкти. На думку керівника, зараз індустрія переживає не просто складну фазу — вона трансформується. Змінюється те, як створюються ігри та якими командами.

«Останні кілька років принесли значну кількість потрясінь в ігрову індустрію в цілому, коли цінні студії, команди та ігри були закриті або значно скорочені. Ми всі читали новини, самі пережили ці зміни або бачили їх очима своїх колег, яких вони торкнулися. На нашу думку, це не фаза, а фундаментальна трансформація ігрової індустрії, зміна того, як створюються ігри та якими командами. Індустрія через два роки в майбутньому не буде схожа на індустрію два роки тому», — додав Оліф’єрс.

Одним з акціонерів Bossa Games була китайська NetEase, яка, за чутками, виводить всі інвестиції з компаній за межами Піднебесної. Саме через це нібито була звільнена вся команда розробників успішної Marvel Rivals у Сіетлі.

А ви як гадаєте, чи справді зараз геймдев проходить через суттєву трансформацію? Чи звільнення — це просто тимчасове явище? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Я б сказав, що ті часи, які за собою несли величезні команди для девелопу ААА ігр, або середні студії для АА — пройшли і на довго. Зараз простежується все чіткіше розділення на табори: або інді, або великі компанії, тобто створюється такий собі геп, який раніше заповняли студії на 15-20 людей. Це як і добре, так і сумно. Більше буде інді проектів з різноманіттям різних жанрів і механік, хоча ця когорта буде потерпати від проектів ассет-фліпів, які їм буду заважати і зафлуджувати ринок.

відома за Surgeon Simulator та I am Bread

такие игры сегодня легко один человек за пару лет выпускает

Ну я б все ж так не узагальнював, соло-девів успішних не те щоб багато, а вони першими почали такі симулятори робити

львиная доля всех супер успешных инди игр выпускается командами в 1-2 человека
включая классику типа Super Meat Boy или Braid

Це похибка вцілілого. Скільки таких соло-девів на загальному полі? Одиниці? Десятки може? Але їх загалом не одна тисяча

Це похибка вцілілого.

так а кому интересны неудачники?

более того, у инди в целом модель такая, что чем меньше команда (бюджет) тем больше шансов у тебя взлететь, пусть и не с первого раза
и хоть что-то заработать.

так а кому интересны неудачники?

Ну якщо відкидати шанси на успіх, які далеко не 100%, то так — можна приводити в приклад, що можна такі ігри в соло робити. Але це не змінює того, що якщо хтось умовний сяде зараз робити якийсь такий симулятор, він з великою долею ймовірності не буде таким же популярним, як I am Bread.

взлетит или не взлетит это очень сложный вопрос
я же говорю исключительно о техническом уровне проектов

Підписатись на коментарі