«Кастрував вівцю, і це нагадало про геймдев». Видавничий директор Baldur’s Gate 3 назвав причини, чому великі ігри провалюються
Майкл Даус працює видавничим директором Larian Studios, яка відома завдяки Baldur’s Gate 3 та серії Divinity. Нещодавно він висловився про причини, чому останнім часом провалюються великі ігри. Керівник заявив, що компанії неправильно позиціюють проєкти, не розуміють їхню сутність і не вміють створювати ажіотаж навколо релізу. І це напряму повʼязано з поточними звільненнями.
«Я відчуваю, що багато великих ігор провалюються через брак розуміння того, „чим вони насправді є“, ще до того, як вони вийдуть у світ. Я не бачу, щоб ці розмови відбувалися в тому масштабі, в якому вони мали б відбуватися. Натомість ви бачите білборди та інше лайно, яке насправді не викликає жодного резонансу. Ігнорувати резонанс перед запуском — це самогубство. Тоді командам зв’язківців просто доведеться сидіти та працювати, по суті, шумом. Цього можна уникнути», — написав Даус на власному акаунті в Х.
Як написав видавничий директор, потрібно мати планування. Не можна чекати та дивитися на те, чи вдасться грі вистрілити. Необхідно стратегічно підходити до цього.
«Створіть резонанс перед запуском. Встановіть очікування. Пообіцяти, але не виконати. Остання частина звучить божевільно, але це набагато менш божевільно, ніж сказати, що щось „не викликало резонансу“ у фінансовому звіті, ніби це сюрприз. Це не повинно бути сюрпризом! Це має бути процес», — продовжив Даус.
Керівник також написав, що для просування ігор часто фокусуються на класичному маркетингу. Але у випадку з інтерактивними розвагами це не працює.
«Занадто багато ігор досі розраховують на „маркетинг“. Маркетинг передбачає, що у вас є розв’язання цільової проблеми. В іграх люди так не думають. Не намагайтеся „здивувати гравців“, поясніть гравцям, як вони можуть „здивувати“ самих себе. Ігри дозволяють собі свободу дій. Навіщо її прибирати? Це так розчаровує», — додав Даус.
На його думку, саме через невизначеність у результатах майбутніх проєктів зараз відбуваються звільнення. Компанії просто не розуміють, на що розраховувати.
«Вибачте за цю маленьку тираду. Просто довелося каструвати свою вівцю, і це нагадало мені про ігрову індустрію», — підсумував Даус.
Нагадаємо, раніше ми писали як видавничий директор Larian прокоментував потенційну ціну на GTA 6 в $100. Він заявив, що геймдев зараз в поганій ситуації та порівняв індустрію з Диким Заходом.
5 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів