Чому амазонка в Diablo II не збирає зілля, коли воно на іншій стороні провалля?
Досліджую Diablo II: Resurrected і помічаю наступний феномен: клікаєш на зілля, а амазонка біжить прямо до нього, добігає до початку провалля, і замість того, щоб обійти навкруги, та підняти зілля, зупиняється.
Я думаю, що тут якась вада алгоритму, що використовують.
Подивимося більш абстрактно на цю ситуацію: є точка А, є точка Б, є перешкода П між цими двома точками.
Завдання: отримати шлях із точки А у точку Б, якщо перешкода не ділить лабіринт навпіл (що унеможливить її обхід).
Цю задачу взагалі можна вирішити?
Ось ще приклад:
Коли монстри за парканом, вони не переслідують паладина. Створють натовп у найближчій точці, але вона за парканом. Щоб дістатися паладина треба відійти від паркана ліворуч на 10 кроків — тут паркан закінчується — далі зробити два кроки вперед і все — перешкода вже позаду — хапай ворога. Але монстри так не робять. Хоча людині зрозуміло: якщо паркан заважає — треба простежити шлях що його оминає.
13 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів