NPC в Kingdom Come 2 збирають розкидані предмети, відповідно до свого соціального статусу. Розробник розповів, як це працює

Одна з рис, за яку на релізі хвалили Kingdom Come: Deliverance 2, — це системність у поведінці неігрових персонажів. Вони мають власний розпорядок дня і широкий набір алгоритмів поведінки. А нещодавно зʼясувалося, що NPC навіть можуть підбирати предмети, кинуті гравцем. Ба більше, вони роблять це, відповідно до свого соціального статусу. Як саме працює описана система, розповів розробник, який відповідав за її створення.

Все почалося з експерименту, проведеного користувачем форуму Reddit під псевдонімом Mcloganator у Kingdom Come: Deliverance 2. Він зібрав речі загальною вартістю триста тисяч монет і розкидав їх на площі Кутної Гори — одного з найбільших міст в проєкті.

Що відбувалося далі, автор продемонстрував на відео. NPC протягом тривалого часу проходили мимо й підбирали розкидані предмети. Причому вони обирали речі на основі свого соціального статусу. Це стало відомо завдяки поясненню від Патріка Папшо, Programmer та Open World Scripter у Warhorse Studios.

«Ха-ха, це я створив поведінку NPC! Вони вибирають те, що вони підбирають, виходячи з цінності предмета і свого соціального статусу. Ось чому дворяни можуть проігнорувати дешеві речі, а жебраки піднімуть їх», — написав Папшо.

За словами фахівця, коли неігровий персонаж бачить викинутий предмет, система порівнює його вартість та соціальний мультиплікатор NPC. А далі перевіряється, чи не підіймає його інший житель.

Папшо також розповів про іншу особливість персонажів, яку вирішили вирізати. Раніше NPC могли розпізнати власну річ, якщо гравець її вкрав, а потім кинув на очах у власника. Проте користувачам було надто важко зрозуміти взаємозвʼязок між викиданням речей та несподіваними звинуваченнями в крадіжках.

А ще в Kingdom Come: Deliverance 2 був баг, коли система резервувала річ на землі за певним NPC. І якщо гравець забирав її раніше, то персонаж міг викрасти цей предмет з інвентарю.

Нагадаємо, раніше ми писали, як директор розробки Kingdom Come: Deliverance 2 Даніель Вавра відповів на критику сюжету гри, згадавши творчість Толкіна. Цим він розсердив частину користувачів.

Спільното, а в яких іграх, на вашу думку, найкраще пропрацьована поведінка NPC? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ще в першій частині є певні місця на стежках і дорогах, на який може рандомно згенеруватись івент міні битв 3×3, 4×4 бандити vs половці vs торговці vs вартові. Якщо допомогти вартовим проти бандитів, то вони підбиратимуть їхню зброю, але не лутатимуть трупи. При чому лутати вбитих бандитів при виживжих вартових можна без проблем, але лутання вбитих вартових вже вважажться крадіжкою

Розпорядок дня був ще в Моровінді

І в Арканумі. І там теж персонажі підбирали викинуті предмети та часто надівали їх.

Підбирання речей НПСами — дуже давня фішка, від якої розробники одного дня вирішили відмовитись, бо вона дратувала гравців, плюс додавала хаосу в баланс

Підписатись на коментарі