Нову екшен-RPG Avowed порівняли зі Skyrim. Хіт від Bethesda 14-річної давнини майже у всьому кращий

Сьогодні, 18 лютого, вийде Avowed — нова екшен-RPG від Obsidian Entertainment. Однак для покупців Premium Edition гра стала доступна на пʼять днів раніше. Цим скористався один з блогерів, щоб порівняти свіжий проєкт із The Elder Scrolls V: Skyrim. Проєкти зіставляли за об’єктивними показниками. Переважно це стосується фізики, окремих механік та систем. Як підтверджують кадри ролика, хіт від Bethesda 14-річної давнини майже у всьому випередив Avowed.

Відео вийшло на YouTube-каналі GameLight. Його автор використав для порівняння одинадцять аспектів. Сюди входять:

  • фізика вогню;
  • реалізація магії;
  • застосування лука;
  • шкода від падіння;
  • злам замків;
  • реакція тварин на дії гравця;
  • поведінка NPC;
  • фізика води;
  • магічні заклинання;
  • плавання;
  • руйнація оточення.

Єдиний аспект, в якому Avowed тримається на рівні Skyrim, це анімації у воді. Рухи персонажа під час плавання виглядають реалістично. В решті механік та систем екшен-RPG від Bethesda далеко попереду.

В Avowed відсутня фізика вогню та води, будь-які взаємодії між магічними елементами, реакція тварин та NPC на дії користувача. Мінігри для зламу замків теж немає, а стріли, випущені з лука, зникають за декілька секунд. І вони застрягають навіть в камʼяній поверхні.

Skyrim у всіх аспектах набагато краще пропрацьована. Особливо це помітно, коли порівнюється фізика, реакція живих істот та руйнація оточення. В екшен-RPG від Obsidian можна знищити тільки ящики та стіни у заскриптованих моментах.

Нагадаємо, нещодавно ми випустили огляд Avowed. Наш редактор відзначив більшість проблем, які демонструються в огляді, особливо відсутність взаємодії між магічними стихіями.

Як гадаєте чи припустимий такий підхід до фізики та системності, як в Avowed, для сучасних ігор? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Абоба то не ААА гра, щоб порівнювати фічі. Бо всі ті самі фішки які є в скурімі відсутні і в таких великих блокбастєрах як хорайзн 2. Але чомусь про це не писали.

Щоб так стверджувати, потрібно знати бюджет. Мені теж може здаватися, що не ААА, але це ж питання грошей. Її могли робити шість років командою зі 100 людей. Вже буде ААА цілком, якщо ще маркетинг включити

Бляха, порівняємо ще Темного Месію зі скайрімом. Зовсім вже йобнулись.

Бо сучасна ігрова індустрія відвернулася від фізики і різних механік, а весь упор йде на всякі промені, відображення і тіні. А все інше до пола/землі прибите, від предметів до нпс, і ніщо ні з чим не взаємодіє

Хтось взагалі не розуміє що ці ігри про різне. Можете порівняти якість історії та діалогів і отримаєте зовсім протилежний результат

Нове покоління не любить думати. Кліпове мислення, примітивні ігри на смартфоні, прості рішення ...
Думаю скоро з’ясується що вони не в змозі витримати 2 години фільму — навіть якщо це постійний екшин. Голівуд почне знімати короткі фільми без сюжету!

Взагалі, стосовно фільмів, вже так і є)
Наприклад у мене дівчина взагалі не може подивитись повноціннтй фільм на 1.5-2 години. А стосовно сюжетів сучасних фільмів, вони вже такі, як ви написали

ой, старе покоління, чай, теж не з гомером і і войноміром у вбиральні сиділо. которкі правда-иві статті, єралаш чи фітіль по тєліку, трихвилинні раунди в спорті.
От я теж не можу витримати сучасний двогодинний екшо́н (бо це здебільшого фуфлоекшон і я вмираю від крінжу)

единственная игра за последние 10 лет, которая хоть как-то продвинула тему открытого мира, это Zelda (BotW/Tears)
ну может еще RDR2 с оговорками
все остальное, это тотальная регрессия и деградация
прекрасно видно на играх той же Ubisoft

не доводилось грати в BotW, окрім того що туди додали якихось приємних механік типу фізики або польотів — не поділитесь, чому на ваш погляд воно продвинуло тему відкритого світу?
в RDR2 грав, сподобалась їх система рандомних івентів під час мануальних подорожей.

потому что там очень скурпулезно реализована физика и она есть полноценная часть геймплея — ветер уносит легкие предметы, в зависимости от веса предметы по разному ведут себя в воде, срубленное дерево может послужить мостом через пропасть, железо может притянуть молнию во время грозы, дождь тушит огонь и продолжать можно просто до бесконечности
причем сделано это все на таком уровне, что бесконечность способов такого рода взаимодействий не была жестко зашита изначально на этапе разработке игры и какие-то новые прикольные открытия делаются до сих пор

Тільки от у всьому іншому зельда деграднула. Сюжет гірший ніжбв минулих частинах, пазли гірші ніжбв минулих частинах, наповненість відкритого світу гірша ніж в інших іграх з відкритим світом. Який сенс від тієї фізики, якщо світ гри не цікавий?

сюжет всегда был вторичен в зельдах
по остальному категорически не согласен
пазлы — шикарные
в мире куча возможностей и с интересом зависать в нем можно десятки (если не сотни) часов

Пазли там для 5тирічних дітей, настільки вони деграднули. Купа можливостей це яких? Кинути кудись бомбу чи в сотий раз вбити бокобліна? Воно все класне і прикольне для тих, хто не грав в минулі зельди і не грав в ігри загалом.

Анлімітед стріли vs треба створювати їх, збирати.

Це просто різні ігри)

В скайриме есть разрушение окружения?Оо

Порівняли те, на що 99% гравців навіть уваги не звернуть.

Хай краще порівнюють скайрім з моровіндом, скайрім це дно

Наскільки ж людям немає що робити.

Та й Oblivion’у програє (Avowed vs Oblivion — Attention to details), що вже говорити про Skyrim

Підписатись на коментарі