Геймдиректор Kingdome Come 2 відповів на зауваження щодо сюжету гри, пославшись на Толкіна. І цим лиш викликав більшу критику
Директор розробки Kingdom Come: Deliverance 2 Даніель Вавра не припиняє активність в соцмережах з моменту гри. Нещодавно він похвалив історію та персонажів у своєму проєкті, назвавши їх «правдоподібними». На думку керівника, в багатьох проєктах реалізована погана оповідь. А на зауваження щодо деяких рішень Вавра відповів відсиланням до творчості Джона Толкіна. За це він отримав порцію критики.
«Наважуся припустити, що, окрім усього іншого, Kingdom Come: Deliverance 2 подобається людям за правдоподібних персонажів та історію. Мені теж подобаються такі ігри, і саме тому ми спробували зробити таку. І питання в тому, чому так мало ігор з такими історіями, як Red Dead Redemption, Metal Gear Solid або W3? Чому історії в іграх так часто такі погані?», — написав Вавра на власному акаунті в X.
Деякі користувачі під постом не погодилися з керівником. Вони вважають, що у Kingdom Come: Deliverance 2 використовується прийом, коли персонажі випадково рятуються в останній момент. Це створює відчуття «третьосортного фільму».
«Рятунок в останню мить використовував навіть Толкін, але це нічого не говорить про якість історії», — відповів Вавра.
Це лиш викликало сильнішу хвилю критики. Деякі коментатори почали писати, що керівник Warhorse Studios не має права порівнювати себе з Толкіном і звинуватили його в надмірному егоїзмі.
Нагадаємо, нещодавно ми писали, як виконавці головних ролей у Kingdom Come: Deliverance 2 прокоментували критику гри з боку «правих поглядів». Вони вважають, що рішення розробників не сподобалися лише «політично заангажованим людям».
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів