Прошу оцінити систему ближнього бою у моєму проєкті на Unreal Engine
Вітаю, шановне товариство!
Я розробляю онлайн-гру про українських козаків на Unreal Engine. Нещодавно мені вдалося створити систему ближнього бою на шаблях. Натхненням для мене стала бойова механіка з Mount and Blade, яку я спробував відтворити у своєму проєкті.
Управління ударами шаблі здійснюється за допомогою напрямку миші. Атака починається з вибору траєкторії удару та замаху — для цього потрібно затиснути ЛКМ. Замах триває доти, доки гравець не відпустить ЛКМ. Щойно ЛКМ відпущено — відбувається сам удар шаблею. Також гравець може виконати швидкий удар, просто натиснувши на ЛКМ без затримки.
Прошу оцінити цю систему: наскільки комфортно, на вашу думку, було б грати в онлайн-гру з такою бойовою механікою? Що б ви додали або змінили, щоб покращити ігровий досвід? Буду вдячний за конструктивну відповідь.
Дякую за увагу!
P.S Прикріплюю відео, де можна поглянути на мою систему
28 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів