Геймдизайнер Kingdom Come 2 назвав проєкт «досить доброзичливим і хардкорним» водночас. Він не розуміє, як люди грають в Elden Ring

Ондржей Біттнер, Senior Game Designer у Warhorse Studios, висловився про складність Kingdom Come: Deliverance 2. Він вважає, що гра хадкорна, але водночас достатньо приємна. На думку фахівця, насичені проєкти, які кидають виклик, «корисніші для індустрії, ніж масивні та одноманітні». Геймдизайнер не розуміє, як люди можуть грати в Elden Ring.

«Я думаю, що механіка, яку ви описуєте — ігролад з трохи більшою залученістю — полягає в тому, що гравці, можливо, нарешті [усвідомлюють], що насправді не має значення, наскільки довгою є гра. Важливо те, чи достатньо індивідуальними є ваші окремі сесії. Якщо гра триває 150 годин, а всі ваші сесії однакові, вам буде нудно. Механіка трохи вищої залученості [означає] більше оригінального контенту», — сказав Біттнер у розмові з GamesRadar+.

Далі геймдизайнер пояснив, що саме має на увазі. У Kingdom Come: Deliverance 2 пригоди доволі хаотичні й часто супроводжуються неочікуваними подіями завдяки системності світу. На думку Біттнера, таке різноманіття не дозволяє занудьгувати.

«Не має значення, чи це 100 годин, чи 50. І це стосується таких ігор, як Elden Ring і все таке. Elden Ring — це начебто проста механіка, але вона настільки привʼязана до того, куди ви можете піти та що ви можете відкрити. Або ігри серії Zelda, які, з іншого боку, мають дивовижну механіку і все таке. Тому я думаю, що це добре для індустрії та для гравців, що [є] якісніші розваги, ніж деякі ігри, які просто сильно повторюються», — продовжив Біттнер.

Геймдизайнер визнає, що Kingdom Come: Deliverance 2 складна механічно. Проте Warhorse намагалася вийти з ніші та зробити проєкт доступним для всіх, не втративши свій хардкорний фундамент. Розробники хотіли розповісти нові історії та помістити їх у живий світ.

Після цього Біттнер знову провів паралель з Elden Ring. За його словами, у грі FromSoftware встановлено високий мінімум, якого потрібно досягнути, щоб почати прогресувати. Тобто боса можна пройти різними способами, але це все ще важко зробити. Біттнер розуміє, чому Elden Ring — це чудовий проєкт. Але гра його абсолютно не чіпляє.

«Я б сказав, що не можу грати в Elden Ring, тому що я просто не настільки гарно опанував бойову систему, ось і все. Для мене це супер хардкор, і я ніколи не міг зрозуміти, як люди можуть в неї грати. Але я думаю, що Kingdom Come — це набагато більше, наприклад, ви можете просто ходити і носити гарний одяг. Так що я думаю, що це насправді досить доброзичлива хардкорна гра», — підсумував Біттнер.

Нагадаємо, Kingdom Come: Deliverance 2 успішно стартувала в Steam. Гра змогла відбити затрати на розробку за перший день продажів. Тим час режисер проєкту Даніель Вавра встиг вступити в перепалку з нібито християнським блогером і заявив, що негативні відгуки про проєкт пишуть «антивоук воїни».

Спільното, якщо порівнювати Kingdom Come: Deliverance 2 та Elden Ring, то яка гра подобається більше вам? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Торт не може подобатися більше за пиріг, і навпаки

Ем, дивне твердження) Навпаки, торти цілком можуть подобатися більше за пироги(чи навпаки). Хіба що порівнювати між собою їх не дуже коректно(хоча за окремими параметрами цілком — можна хоч курку з динозавром порівняти, знайти спільне і порівняти), але (не-)вподобати щось більше чи менше кожен може по своєму.

моє твердження було лише для того щоб продемонструвати що я вумний.

а так безумовно ваша правда.
скоріш за все я це писав під час робочого часу, і цілком можливо я не зовсім правильно приділив увагу слову «що вам більше подобається», розцінивши це не як привід поділитися враженнями стосовно однієї та іншої гри, а подивився на це скоріш як людина що поважає першу і другу, і не береться судити що одна з них може подобатися більше, бо обидві прекрасні, до того ж в абсолютно різних жанрах, вважаючи що некоректно стверджувати що одна гра краще за іншу (а це аксіома, якщо вам одна сподобалась більше іншої).

я особисто не розумію як вони можуть наймати російські студії, а от як грати в Elden Ring — цілком собі розумію

Бо ж не русня, а Кіпр. Там мислення просте, гадаю

ну я хз навіть, «...was founded in 2016 in Moscow». кіпріоти спеціально ж в москву приїздять, щоб там студії заснувати, ага. це треба взагалі ракушкою бути

Важлива поточна реєстрація, ось і все. Це для нас важливо, щоб русню всюди ізольовували, а на Заході п+п, аби реєстрація була не в рф. Далі вже все вирішує ціна/якість послуг. Вони ніколи не зрозуміють цього до кінця, поки не сидять під ракетами. Така реальність.

Підписатись на коментарі