Drone attack: pig irruption — мобільна гра на рушії Godot

Привіт, спільното DOU! Хочу поділитися своїм досвідом розробки мобільної гри Drone Attack: Pig Irruption. Це моя перша гра, яку я довів до релізу, і цей шлях був непростим, але надзвичайно цікавим.

Poster for "Drone attack: pig irruption" game

Початок шляху

Я давно хотів створити свою мобільну гру, але через відсутність досвіду та вільного часу більшість спроб закінчувалися на етапі прототипу. Цього разу я вирішив, що мій проєкт буде простим у реалізації, динамічним та зручним для гри навіть у короткі перерви. Обрав Godot Engine, бо він легкий, гнучкий та головне безкоштовний. До того ж, платити за те, що я скоріш за все не доведу до кінця мені не хотілося.

Ідея гри

Я хотів зробити гру, яка буде поєднувати динаміку екшн-ігор із простотою керування. У Drone Attack: Pig Irruption гравець керує бойовим дроном, знищує ворогів і ухиляється від ворожого вогню. Головні противники — «свині», які вторглися на карту і готові дати відсіч. Для кожної місії є свої цілі, а за перевиконання завдання можна отримати бонуси.

Гра розроблена таким чином, щоб можна було легко грати однією рукою. Важливою особливістю стало відсутність джойстиків — керувати дроном можна натисканням у будь-якому місці екрана.

Графіка та стиль

Я обрав мультяшний стиль, оскільки хотів додати трохи гумору. Противники не виглядають загрозливо, а скоріше смішно, що додає грі унікального шарму. При цьому вибухи та ефекти зроблені так, щоб передавати динаміку бою.

Геймплей та механіки

  • Дрон має здоров’я та батарею. Якщо один із параметрів падає до нуля — дрон втрачено.
  • Після завершення місії гравець отримує монети для покращення зброї та бафів.
  • У міру проходження гри відкриваються нові мапи, вороги, озброєння та пастки.
  • Доступно чотири рівні складності, щоб кожен міг знайти комфортний баланс.
  • Реклама в грі відсутня, крім випадків, коли гравець сам вирішує її переглянути за бонуси.

Нове оновлення

Нещодавно я випустив велике оновлення, яке додало новий рівень і значно покращило гру:

  • Новий баф для дрона — автоматизація. Тепер соняшники збираються самостійно.
  • З’явилися вантажівки — швидші за дрон, а свині можуть ними керувати.
  • Нові карти з унікальними пастками.
  • Оптимізація — зменшено розмір файлу на 50 МБ.
  • Додано музику у головне меню та місії.
  • Вибір складності — тепер можна обирати зручний рівень гри.
  • Опис типів керування — щоб кожен міг підібрати комфортний спосіб управління.
  • Виправлення багів та загальні покращення.

Висновок

Я пройшов свою гру понад 10 разів, і щоразу залипав на кілька годин. Мені вдалося створити те, що я сам хотів би грати у вільну хвилину, принаймні я так думаю.

Якщо вам цікаво, як розвиватиметься проєкт, слідкуйте за оновленнями у соціальних мережах. Чекаю ваших відгуків та пропозицій у коментарях!

Посилання на гру та соцмережі: dapi.sponomarenko.com

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Весела штука. А можна якось дати грошей щоб прибрати варіант «дивитись рекламу»?

Привіт. Гра проходиться без подвоєних грошей на стандартномурівні, я це перевіряв, щось буде не до кінця вкачане, але це не заважає. Якогось чіта у грі немає, є тільки покупка «без реклами» — ти не будешь бачити рекламу, але усі її плюси отримуватимешь автоматом.

Хороша метафора з сучасністю

Підписатись на коментарі