«Будувати багато Колізеїв нераціонально». Ексрозробник World of Warcraft прогнозує збільшення кількості АА-ігор на фоні падіння ААА
Кріс Калейкі працював як Lead Designer у Blizzard і займався класами у World of Warcraft. Зараз він очолює власну команду Notorious Studios, яка створює «невелику ММО» Legacy: Steel & Sorcery. Розробник відносить проєкт до категорії АА і прогнозує її зростання в майбутньому. Тому що створювати ААА надто дорого і випускати такі проєкти у великій кількості нераціонально.
«Якщо ви думаєте про ігри як про ринок, ми завжди говоримо про інді та ААА. Інді — неймовірно насичений [сегмент]. Існує дуже багато інді-ігор. Більшість ігор, які виходять в Steam, по суті, є інді, чи не так? ААА насправді не так вже й багато виходить. Звісно, їх все більше, починаючи з мого дитинства, їхня кількість зростає, але їх не так багато, тому що вони неймовірно дорогі. Їх стало дорожче розробляти, вони стали складнішими, розробка займає набагато більше часу. Тож ви бачите цю реальну дистанцію між інді та ААА», — сказав Калейкі у розмові з GamesRadar+.
Розробник вважає, що між двома сегментами існує ніша, яка «недостатньо наповнена». На його думку, АА набиратиме популярність у майбутньому та стане в один ряд з інді та ААА.
«Я порівнюю Elden Ring, Dark Souls і деякі ігри FromSoft із сучасним Колізеєм Для розробника ігор працювати над „Колізеєм“ — це справді захопливо. Нічого собі, оце так історія! Тож це буде продовжуватися. Я не думаю, що це зникне, тому що гравці цінують такі ігри. Але будувати так багато Колізеїв нераціонально», — продовжив Калейкі.
Через складність виробництва та витрати кількість ААА-проєктів, на думку фахівця, поступово зменшуватимуться. Натомість зростатиме різноманіття і зʼявлятимуться АА-ігри. Як приклад він навів Princess Peach: Showtime та релізи від нині закритого лейбла Riot Forge. Калейкі вважає, що ці зміни ринку вже почалися.
Фахівець також назвав деякі переваги роботи над АА. Він виділив меншу кількість бюрократії та можливість перемикатися на різні задачі й напрямками діяльності в команді.
«Більшість AAA-розробників, які приєдналися до нашої команди, насправді не хочуть повертатися до AAA через деякі з цих переваг. Але, як я вже казав, AAA — це теж весело, тому що ти працюєш над великим продуктом, про який знає багато людей. Ти працюєш над Колізеєм», — підсумував Калейкі.
Нагадаємо, раніше ми писали, як відомі розробники висловлювалися проти масштабних ігор на 100 годин. На думку Вілла Шена та Джоша Соєра, людям не потрібні такі проєкти.
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів