Директор Kingdom Come розповів, що розробка «Відьмака 4» затримується через UE5. CDPR ще не заклала відкритий світ

Даніель Вавра, засновник Warhorse Studios та ігровий директор дилогії Kingdom Come, висловився про рушії. Він виступив проти переходу на Unreal Engine 5. Як заявив керівник, саме через UE5 розробка The Witcher 4 затримується. CD PROJEKT RED все ще не заклала основи відкритого світу в грі.

Вавра взяв участь в подкасті на YouTube-каналі T0biasCZe. Під час розмови керівника запитали, чому Warhorse обрала CryEngine. Директор відповів, що це найкращий рушій, який забезпечує сучасну якість.

UPD. Відео було актуальним на момент виходу в травні 2024 року.

Далі у Ваври поцікавилися про UE, і керівник висловився доволі скептично. Він вважає, що Unreal Engine не відповідає стандартам, які потрібні новим проєктам.

«Я говорив з хлопцями, які створюють „Відьмака“ чи зі студій, які зараз намагаються створити ігри з відкритими світами на Unreal», — сказав Вавра.

Керівник зазначив, що у багатьох великих проєктів, як от в Assassin’s Creed, є власний рушій. Він похвалив REDEngine, від якого відмовилася CDPR.

«Це був гарний пропрієтарний рушій. І я чув чутки, що тепер вони трохи... Я говорив з одним чоловіком, чиє імʼя я, очевидно, не можу назвати, і я сказав йому: «То як там Unreal». Він сказав: "Чудово, у нас готові шматки, як от деякі ландшафти. А я запитав: «Що там з відкритим світом? А він сказав: «Ні, ще не готовий», — розповів Вавра.

Керівник зазначив, що The Witcher 4 анонсували рік чи два тому. І розробники досі не працюють з Unreal настільки ж добре, наскільки зі своїм попереднім рушієм.

За словами Ваври, якщо є багато грошей, то можна найняти багато людей для роботи з UE, бо на ринку вистачає фахівців. Вони будуть пропрацьовувати кожну дрібницю. Але в довготривалій перспективі робота з рушієм викличе проблеми.

Нагадаємо, раніше ми писали, як блогер звинуватив Kingdom Come: Deliverance II в тому, що проєкт ображає геймерів та християн. А Вавра знайшов і виклав судову постанову проти нього.

А ви погоджуєтеся з думками досвідченого розробника щодо Unreal Engine 5? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Рівень української журналістики пробиває дно вкотре

Точно-точно, кляті журналісти!

Най свої причини наймати москалів пояснить.

За словами Ваври, якщо є багато грошей, то можна найняти багато людей для роботи з UE, бо на ринку вистачає фахівців. Але в довготривалій перспективі робота з рушієм викличе проблеми.

Як добре, що підтримка та розвиток власного пропрієтарного двигуна не викликає проблем і є безкоштовним для розробників. CD Project та Bethesda підтвердять

Нащо ви фейки вкидуєте? Вавра такого у відео не говорить, він лише казав майже рік тому ,що на його думку, у Cd Project Red через Unreal Engine 5 можуть бути проблеми і затримки з розробкою, але ніде він не казав що у нього є якийсь знайомий в студії які на анонімних джерелах сказав що з розробкою проблеми.

таких речей дійсно нема.
хоча Вавра відверто зневажає анріл, навівши приклад з рослинністю. хоча другий сталкер продемонстрував що додати багато різної зелені можливо — все ж таки гра має певні проблеми. наприклад без dlss в неї грати в стабільні 60 кадрів нереально.
на ККД2 ще не дивився, але перший був доволі «зелений» і не було проблем з фпс.

на ККД2 ще не дивився, але перший був доволі «зелений» і не було проблем з фпс.

Ну, зелень там має проблеми тільки зблизька. А так — дуже гарно.

ні, зелень там має проблеми всі) ну тобто з LOD’ами працювати все ще можна і вийде краще, ніж преславний Nanite.

але і там не все просто :) типу для зелені вони при роботі з лендскейпом створили спеціальний механізм який обробляє зелень іншим чином ніж просто 3д об’єкт і дозволяє мати таких значно більше, ніж просто 3д об’єктів.

так от — непросто воно, тому що лендскейп в анріалі сам по собі не дуже :) точно вам не скажу але я задавав подібне питання десь на форумі епіків — мені відповіли що лендскейп анріла це не оптимізований механізм що жере більше ніж потрібно.

я особисто думаю спробувати Voxel Plugin 2 коли він вийде щоб подивитись на різницю між техою лендскейпа анріла, бо виглядає на стрімах і в описі дуже цікаво.

На 50 секунді відео про це сказано. Але так, відео вийшло раніше, це варто враховувати.

Підписатись на коментарі