«Ми точно не є проблемою». Розробники Kingdom Come: Deliverance 2 стомилися від культурних війн навколо гри
Першу частину Kingdom Come називали «антивоук», тому що в грі не було темношкірих персонажів, а керівник розробки Даніель Вавра тоді підтримав Gamergate. З сиквелом ситуація розвернулася на 180 градусів: частина користувачів почали критикувати Warhorse Studios за необовʼязковий роман з чоловіком, доданий у проєкт. Розробники розповіли, що стомилися від цих «культурних війн» навколо Kingdom Come. Вони просто хочуть створювати гарні ігри.
Творці серії поспілкувалися з виданням PC Gamer. PR-менеджер Тобіас Штольц-Цвіллінг сказав, що «історія римується» у випадку з Kingdom Come: Deliverance 2.
«Кілька років тому нас називали інакше. Тепер нас таврують так. Здається, що хтось завжди намагається нас якось затаврувати, а ми просто намагаємося зробити класну відеогру», — сказав Штольц-Цвіллінг.
Розробники «ситі по горло» тим, що їх намагаються втягнути в культурну війну.
«Ми точно не є проблемою. Ми вважаємо, що крайні погляди ніколи не бувають задоволеними», — додав Senior Game Designer Ондржей Біттнер.
Творці розповіли, що Plaion та Embracer не вказували, який контент додати у проєкт. Видавці не втручалися в наповнення, а орієнтиром для розробників був зворотний зв’язок зі спільнотою.
«Все має сенс. Все, що ми туди вставили, було двічі й тричі перевірено», — розповів Штольц-Цвіллінг.
Розробники провели масштабне дослідження, щоб забезпечити правдиве відображення антуражу в Kingdom Come: Deliverance 2. Вони зверталися до університетів, музеїв та науковців. В результаті у сиквелі змінилося відображення окремих персонажів та етнічних груп, як от половців.
«В ідеальному світі ми б хотіли взагалі не бути пов’язаними з цими бійками [навколо DEI]», — підсумував Штольц-Цвіллінг.
Нагадаємо, ми опублікували огляд Kingdom Come: Deliverance 2. Двоє наших редакторів провели десятки годин в проєкті до релізу та поділилися своїми враженнями.
7 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів