«Ми точно не є проблемою». Розробники Kingdom Come: Deliverance 2 стомилися від культурних війн навколо гри

Першу частину Kingdom Come називали «антивоук», тому що в грі не було темношкірих персонажів, а керівник розробки Даніель Вавра тоді підтримав Gamergate. З сиквелом ситуація розвернулася на 180 градусів: частина користувачів почали критикувати Warhorse Studios за необовʼязковий роман з чоловіком, доданий у проєкт. Розробники розповіли, що стомилися від цих «культурних війн» навколо Kingdom Come. Вони просто хочуть створювати гарні ігри.

Творці серії поспілкувалися з виданням PC Gamer. PR-менеджер Тобіас Штольц-Цвіллінг сказав, що «історія римується» у випадку з Kingdom Come: Deliverance 2.

«Кілька років тому нас називали інакше. Тепер нас таврують так. Здається, що хтось завжди намагається нас якось затаврувати, а ми просто намагаємося зробити класну відеогру», — сказав Штольц-Цвіллінг.

Розробники «ситі по горло» тим, що їх намагаються втягнути в культурну війну.

«Ми точно не є проблемою. Ми вважаємо, що крайні погляди ніколи не бувають задоволеними», — додав Senior Game Designer Ондржей Біттнер.

Творці розповіли, що Plaion та Embracer не вказували, який контент додати у проєкт. Видавці не втручалися в наповнення, а орієнтиром для розробників був зворотний зв’язок зі спільнотою.

«Все має сенс. Все, що ми туди вставили, було двічі й тричі перевірено», — розповів Штольц-Цвіллінг.

Розробники провели масштабне дослідження, щоб забезпечити правдиве відображення антуражу в Kingdom Come: Deliverance 2. Вони зверталися до університетів, музеїв та науковців. В результаті у сиквелі змінилося відображення окремих персонажів та етнічних груп, як от половців.

«В ідеальному світі ми б хотіли взагалі не бути пов’язаними з цими бійками [навколо DEI]», — підсумував Штольц-Цвіллінг.

Нагадаємо, ми опублікували огляд Kingdom Come: Deliverance 2. Двоє наших редакторів провели десятки годин в проєкті до релізу та поділилися своїми враженнями.

А як ви ставитеся до культурних війн навколо ігор через воук-наративи? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Це право розробника вирішувати, якою буде гра.
Не бачу сенсу розробникам додавати щось в гру проти своєї волі.

Була б це звичайна РПГ, ніхто б нічого не сказав. Технічно це могло бути. Всі ми добре знаємо і про середньовіччя, і про древні Грецію з Римом.
АЛЕ! У грі нам розповідають історію конкретного персонажа. І хоча деякі частини історії персонажа не зафіксовані на папері, основне є цілком визначеним.

Давайте ще дамо Генрі побігати з дробашем і замість коня поїздити на чорній імпалі. Ну, теж як альтернативний варіант розвитку сюжету. Ви ж

просто намагаєтеся зробити класну відеогру

, чи не так?

Головне тепер аби нова фіча працювала з сіром Ганушем 😏

необовʼязковий роман з чоловіком, доданий у проєкт

Если это роман с Птачеком, то он должен быть обязателен

Жаль, он в первой части самый сладкий был. Ещё и в баньке там вместе купались

Хоча я от вже не певен, ніби з ним теж є варіант десь дуже потім в грі) Принаймні, про це пишуть, але я сам цього не бачив)

Вавра сам запросив демонів у свій дім, хуєсосячи «корпорації» і розказуючи про історичну реалізму з випускницею історії інтерєру як єдиним консультантом. У першій частині злодія зробили таємним лгбт без історичних доказів і діалоги в грі були типу «як мене замучили половці, яких свята римсяка імперія пускає щоб вони гвалтували жінок на ярмарку в кельні, треба влаштувати срексіт». Тепер хай не дивуєтся, що його фанати це люди які називають українців хозарами.

Підписатись на коментарі