«На піратському кораблі капітана викинули за борт». Видавничий директор Larian розкритикував масштабні звільнення у BioWare

Після невдалих результатів Dragon Age: The Veilguard у BioWare пройшли масштабні звільнення. За словами інсайдера Джейсона Шраєра, штат команди зменшився вдвічі. Тепер у студії працює менш як сто людей, і вони займаються виключно розробкою нової Mass Effect. Рішення про скорочення розкритикував видавничий директор Larian Studios Майкл Даус. Він порівняв підхід ЕА з рішенням викинути капітана за борт на піратському судні.

«Можна не звільняти значну частину ваших команд розробників між проєктами або після них. Критично важливо зберегти ці інституційні знання для наступної [гри]. Це часто використовується як привід для „обрізання жиру“, і якоюсь мірою я розумію, це [робиться] під фінансовим тиском, але хіба це не підкреслює, наскільки непотрібною є агресивна ефективність гігантських корпорацій?», — написав Даус на власному акаунті в X.

Larian повністю незалежна компанія. Переважна її частина належить гендиректору Свену Вінке, який теж інколи критикує корпорації за звільнення та підходи до створення ігор. Даус висловлюється у схожій манері. Він вказує на те, що агресивна оптимізація не працює. Звільнення не допомагає корпораціями випускати хіти.

«Це не що інше, як скорочення витрат у найжорстокішому сенсі. Завжди страждають люди на нижчих щаблях харчового ланцюга, хоча очевидно, що причиною проблеми є стратегія на вищих щаблях харчового ланцюга», — продовжив Даус.

За словами видавничого директора, його дратує те, як саме відбуваються скорочення. Рішення про звільнення відбуваються не в процесі визначення подальшого напрямку розвитку студії, а до цього. В результаті стає незрозуміло, як повинна продовжувати працювати команда.

«На піратському кораблі капітана викинули за борт», — підсумував Даус свої висловлювання.

Нагадаємо, детальніше про звільнення в BioWare ми писали у нещодавньому матеріалі. А до цього стало відомо, що Dragon Age: The Veilguard лиш наполовину виправдала очікування Electronic Arts.

Чи вважаєте ви звільнення в BioWare несправедливими? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
і вони займаються виключно розробкою нової Mass Effect

что уже смешно само по себе

Підписатись на коментарі