Екскерівник PlayStation вважає, що Xbox може досягти успіху в стратегії випуску ігор на всіх платформах, як це зробила SEGA
Колишній генеральний директор Sony Interactive Entertainment America Шон Лейден прокоментував нову стратегію Xbox. Він вважає, що випуск власних проєктів на всіх платформах одразу може принести успіх ігровому підрозділу Microsoft. Але компанія ризикує стикнутися з падінням попиту на її консолі.
Лейден долучився до подкасту на YouTube-каналі Kiwi Talkz. Однією з тем розмови став новий підхід Microsoft до реалізації проєктів від внутрішніх студій. Якраз в цей момент зʼявилася інформація, що Forza Horizon 5 вийде на PlayStation 5.
«Мультиплатформенність — це стратегія, особливо у світі, де вартість розробки стрімко зростає. Що це робить з їхнім брендом? Це ускладнює просування, щоб створити FOMO (страх щось упустити, — прим.), яке ви намагаєтеся створити, залучаючи всіх на свою платформу і кажучи: „Якщо вас тут немає, ви щось упускаєте“. Але якщо гра доступна на всіх платформах, це одна маркетингових тактик, яку ви не можете використовувати», — розповів Лейден.
Раніше Філ Спенсер заявив, що немає «червоних ліній» щодо випуску ігор від команд Xbox на інших платформах. Вже заявлено про вихід декількох новинок на PS5 одночасно з ПК та Xbox Series. Однак, на думку Лейдена, така стратегія може спрацювати.
«Ми бачили це раніше. Я був у цьому бізнесі, коли Sega перенесла свої ігри для Dreamcast на PS2. З часом Sega стала компанією, що займається лише програмним забезпеченням, і в цьому сенсі відбулася велика трансформація. Тож це дійсно має історичну перспективу», — додав Лейден.
Нагадаємо, один з головних проєктів Microsoft у 2025 році, Doom: The Dark Ages, вийде одразу на PS5. В майбутньому на консолі Sony також зʼявляться Indiana Jones and the Great Circle та The Outer Worlds 2. А згідно з чутками, готується значно більше релізів — від Halo до Starfield.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів