«Такі й були очікування». Сергій Григорович заявив, що S.T.A.L.K.E.R. 2 окупилася в перший день продажів, і це його не здивувало
Сергій Григорович, засновник GSC Game World і колишній гендиректор, розповів про успіх S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. За його словами, гра окупила розробку ще в день релізу. І це його абсолютно не здивувало, тому що саме «такими були очікування».
Григорович поспілкувався з авторами YouTube-каналу «Пряма Червона», серед яких є музикант «Фоззі». На початку розмови в екскерівника почали запитувати про фінансові досягнення S.T.A.L.K.E.R. 2.
Спочатку він заявив, що у росіян не було жодної гри, яка б займала перше місце в чартах продажів. А проєкт GSC зміг цього досягти. Тут, швидше за все, йдеться про тижневі рейтинги в Steam, де на релізі S.T.A.L.K.E.R. 2 дійсно здобула лідерство. Після цього ведучі згадали, що вже продано «багато мільйонів копій».
«Ми вже повністю відбилися», — заявив Григорович, а далі додав, що це трапилося, ще в перший день релізу.
Далі у Григоровича поцікавилися, яке відчуття виникає, коли спостерігаєш за зростанням фінансових показників в реальному часі.
«Адреналін. Ти просто спостерігаєш, як циферки наростають. І чекаєш, поки вони наростуть до позначки, коли «вау». Чесно кажучи, я знав, що ми вийдемо в нуль за першу добу. Такі були очікування — серйозні, інформовані. І не тільки мої, а й тих, хто розбирається в індустрії. Тому це не було прямо «вау-вау», — додав Григорович.
Далі ексдиректор підтвердив, що GSC замовляла дослідження в аналітичних компаній щодо потенційних продажів. І саме тому не було великого здивування.
Нагадаємо, нещодавно у нас на форумі проходило обговорення щодо фіналів S.T.A.L.K.E.R. 2. Користувачі ділилися думками, який з них розробники оберуть істинним.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів