Альтернативна думка. Польські журналісти відзначили багато серйозних проблем Civilization VII, які можуть зіпсувати гру
У попередніх оглядах журналісти переважно хвалили Sid Meier’s Civilization VII. Вони розповідали про велику кількість контенту та важливі зміни в ігроладі, які освіжають серію.
А от поляки з видання Game Pressure поділилися альтернативною думкою. Автори випустили превʼю, в якому розкритикували гру. Вони описали серйозні проблеми, здатні зіпсувати враження від Civilization VII.
Основні недоліки, відзначені в матеріалі
- Зміни під час епох можуть викликати негативні емоції. Тому що весь попередній прогрес нівелюється, війни закінчуються, армії трансформуються, а частину інфраструктури необхідно будувати заново. Механіка може демотивувати та створювати відчуття, ніби під кінець епохи немає сенсу вкладатися в розвиток і краще просто перечекати зміну.
- Дипломатію суттєво спростили. Під час переговорів характери лідерів майже не проявляються, хоча вони ключова ланка ігроладу. Голови держав мінімально взаємодіють між собою, коли йдуть перемовини.
- Зникла глибина в розповсюджені власної релігії. Більше нема потреби стратегічно продумувати, як насаджувати своє вірування. Натомість розробники реалізували ряд механік в цій області, які зводяться до отримання кількох бонусів.
- Незрозуміло як відбувається взаємодія з містами-державами. Гра не сигналізує, як покращувати з ними відносини, щоб укласти союз. Інформації про це немає навіть у внутрішній енциклопедії. А коли змінюються епохи, міста держави зникають з карти.
- Civilization VII завчасно підштовхує до певних сценаріїв перемоги — воєнних, культурних тощо. Через це зникає атмосфера пісочниці.
- В кожній з сесій користувачеві видаються приблизно однакові задачі. В результаті немає ефекту новизни.
- Карта хоч і має гарний вигляд, але з великої відстані погано зчитується. Через обрану стилістику і палітру кольорів елементи оточення та солдати зливаються один з одним. Ця проблема особливо відчутна під час ведення війн.
- Мінікарта дає надто мало інформації. Вона не показує кордони країн, тому орієнтування сильно ускладнене.
Польські журналісти назвали проєкт цікавим, але надто сирим. На їхню думку, розробники спробували сформувати новий вектор розвитку Sid Meier’s Civilization VII. Але зараз багато рішень потребують доопрацювання. Тому під час запуску гра може викликати на найприємніші емоції.
Нагадаємо, Firaxis Games проігнорувала всі прохання додати Україну в «Цивілізацію 7» у будь-якому форматі. Зате в проєкті реалізували Катерину II з особливістю під назвою «душа». Коли ж українці почали протестувати проти такого рішення, розробники взялися масово блокувати їх в Х.
15 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів