Альтернативна думка. Польські журналісти відзначили багато серйозних проблем Civilization VII, які можуть зіпсувати гру

У попередніх оглядах журналісти переважно хвалили Sid Meier’s Civilization VII. Вони розповідали про велику кількість контенту та важливі зміни в ігроладі, які освіжають серію.

А от поляки з видання Game Pressure поділилися альтернативною думкою. Автори випустили превʼю, в якому розкритикували гру. Вони описали серйозні проблеми, здатні зіпсувати враження від Civilization VII.

Основні недоліки, відзначені в матеріалі

  • Зміни під час епох можуть викликати негативні емоції. Тому що весь попередній прогрес нівелюється, війни закінчуються, армії трансформуються, а частину інфраструктури необхідно будувати заново. Механіка може демотивувати та створювати відчуття, ніби під кінець епохи немає сенсу вкладатися в розвиток і краще просто перечекати зміну.
  • Дипломатію суттєво спростили. Під час переговорів характери лідерів майже не проявляються, хоча вони ключова ланка ігроладу. Голови держав мінімально взаємодіють між собою, коли йдуть перемовини.
  • Зникла глибина в розповсюджені власної релігії. Більше нема потреби стратегічно продумувати, як насаджувати своє вірування. Натомість розробники реалізували ряд механік в цій області, які зводяться до отримання кількох бонусів.
  • Незрозуміло як відбувається взаємодія з містами-державами. Гра не сигналізує, як покращувати з ними відносини, щоб укласти союз. Інформації про це немає навіть у внутрішній енциклопедії. А коли змінюються епохи, міста держави зникають з карти.
  • Civilization VII завчасно підштовхує до певних сценаріїв перемоги — воєнних, культурних тощо. Через це зникає атмосфера пісочниці.
  • В кожній з сесій користувачеві видаються приблизно однакові задачі. В результаті немає ефекту новизни.
  • Карта хоч і має гарний вигляд, але з великої відстані погано зчитується. Через обрану стилістику і палітру кольорів елементи оточення та солдати зливаються один з одним. Ця проблема особливо відчутна під час ведення війн.
  • Мінікарта дає надто мало інформації. Вона не показує кордони країн, тому орієнтування сильно ускладнене.

Читайте також

Польські журналісти назвали проєкт цікавим, але надто сирим. На їхню думку, розробники спробували сформувати новий вектор розвитку Sid Meier’s Civilization VII. Але зараз багато рішень потребують доопрацювання. Тому під час запуску гра може викликати на найприємніші емоції.

Нагадаємо, Firaxis Games проігнорувала всі прохання додати Україну в «Цивілізацію 7» у будь-якому форматі. Зате в проєкті реалізували Катерину II з особливістю під назвою «душа». Коли ж українці почали протестувати проти такого рішення, розробники взялися масово блокувати їх в Х.

Як гадаєте, стане Civilization VII успішною? Чи тільки якщо в доповненні додадуть українського лідера? Пишіть в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Купувати однозначно не буду. Якась хрінь.

Civilization — це справді унікальна гра. Гра — шедевр. І її історія чудово відображає як мінялися гравці і як мінялися ігри за минулі десятиліття.
Перша Цивілізація — була гра від розумників і для розумників. Тому що у той час комп’ютерами цікавилися лише «задроти». У той час графіка не мала великого значення — зробити щось реалістичне було не можливо — але це і не було потрібне! Війна ведеться на мапах з умовними позначками — там ніхто не малює солдат чи танки. Економіка — це взагалі світ цифр, таблиць та графіків — правителю не потрібно рахувати золоті монети. А політику, історію та релігію взагалі важко відобразити візуально навіть з сучасною графікою.
Тому найбільшу цінність мав історичний реалізм гри. Справжні цивілізації, дива, правителі. І фактично історична енциклопедія як частина гри. Гра підкорювала тих, хто хоч трошки цікавився історією і замислювався «що якщо?».
Від першої і мабуть до 4 (може 5) версії ця гра тільки додавала можливостей і розвивалася у бік реалізму. Додавалися культура, шпіонаж, релігія, видатні люди, дипломатичні та економічні можливості. Гра ставала усе складнішою — але це саме те, чого хотіли гравці...
Кульмінацією серії я вважаю Alpha Centauri 2 — чомусь саме тут по-справжньому розкрилося усе різномаїття можливостей: боротьба принципово різних ідеологій, всеосяжна дипломатія, навіть можливість тераформування і впливу на глобальний клімат планети.
На піку розвитку у Цивілізації була можлива справжня «гібридна війна» і геополітика на рівні реальної. Наприклад:
— Культурна експансія. Декілька років пропаганди — і ось вже частина міст сусіда хоче підняти бунт і приєднатися до нас. Залишається тільки провести референдум, ввести війська і мирно анексувати сусіда.
— Є супер-держава конкурент, прямий конфлікт з якою це ядерна війна. Розпалюємо ворожнечу у сусідній невеликій державі. Коли конкурент починає війну — надаємо максимум зброї і допомоги нашому «плацдарму». Таким чином ми не воюємо — а допомагаємо маленькій країні, яку ображає велика.
— Навпаки: є сусід який нас не любить. Влаштовуємо провокацію аби це він об’явив війну. А далі під приводом «примусу до миру» бомбимо його міста і вводимо свої «миротворчі війська».
— Якщо ми маленька, слабка, але дуже розвинена країна на яку напав великий сусід: обіцяємо якусь нову технологію в обмін на захист іншої великої держави.
— У грі навіть був робочий ООН — і можна було суспільним рішенням покарати погану країну дієвими санкціями чи ізоляцією.
— Такі банальні речі як фінансування терактів на чужий території, блокування портів чи проток, підкуп політиків і лідерів.
Але поступово комп’ютерні ігри стали більш доступними: не тільки для гіків — а і для простих дітей. А ще з розповсюдженням Інтернету люди (і особливо молоде покоління) почало відмовлятися від знань!
«Ну навіщо мені знати про щось, що було сотні або тисячі років тому? Якщо буде треба — погуглю.» «Навіщо мені розбиратися в державній економіці якщо грошей до зарплати не вистачає?»
«Навіщо мені замислюватися про гео-політику якщо телевізор чи улюблений блогер каже що наша країна — найкраща на Землі?»
І Цивілізація пішла далі, задовільняючи потреби більшості гравців. Але тепер же шляхом спрощення — бо сучасні гравці не цікавляться історією, хочуть простих рішень замість хитрих інтриг і, звичайно, більше уваги приділяють цікавим картинкам, аніж тексту!
Поступово Цивілізація перетворюється на те, що хочуть бачити сучасні люди: комікси та кліпи! Мультяшні «правителі», пластикові «солдатики», «іграшкова війна в пісочниці».

Повністю згоден з тезами. Але справедливості заради, для задротів зараз є стратегії студії Paradox

Цивілізація перетворюється на те, що хочуть бачити сучасні люди: комікси та кліпи!

те саме відбувається і з літературою, і з кіно/серіалами.

те саме відбувається з кіно/серіалами

це не так.

Усе це прекрасно. Тільки за часів першої цивілізації людство не проводило 90% робочого часу за комп’ютером під інтенсивними інтелектуальними навантаженнями. Після роботи можна було і книжку почитати, і в «Цивілізацію» пограти, і щось нове з історії дізнатися. Зараз, після 8-12 годин ресерчингу, кодингу, тестування, роботи з документацією, до кінця робочого дня сил лишається тільки на пластикові фігурки та легкий геймплей. Або взагалі не залишається, і людина тільки лежить і дивиться у стелю.

Тому найбільшу цінність мав історичний реалізм гри.

Во всех версиях реализма не больше чем в кино про трансформеров или супер мена.

Циву поступово оказуалюють, все йде до того що гра перетвориться на 10-хвилинну матч-3 щоб поколінню тіктоків з кліповим мисленням було доступно.

Моєю улюбленою поки залишається все ж Civ V

в шестерку зато можно поиграть на планшете. это просто бесценно.

А мені 6 більше зайшла

Гра так сильно змінилась в кор геймплеї, що ще питання чи буде це сприйнято позитивно гравцями. 6 частину так зацькували за те що робітники зникають після дії, що гра доволі довго пасла задніх в стімі. А тут стільки серйозних, рішучих і ризикованих змін, що на виході гра може бути не цивілізацією, а чимось іншим.

Кому цікаво почитайте що думають гравці в стімі, їм явно гра поки не дуже. +До наша ера схована за ДЛС. Виходить, що частина гри вирізана, щоб її потім продати)

Ті, хто «в темі», знають, що її можна брати не раніше, ніж через рік-півтора після виходу, з усіма патчами та доповненнями та зі скидкою не менше 60%

Ще питання чи взагалі варто, бо по факту це зовсім інша гра.

Підписатись на коментарі