Як обійти обмеження 255 CV в Ornatrix Maya до UE: Туторіал з дредами

У цьому відео я детально пояснюю, як подолати обмеження на 255 CV точок на криві в Unreal Engine (починаючи з версії 5.3), використовуючи можливості Ornatrix в Maya. Цей метод дозволяє створювати складні зачіски, такі як дреди, без втрати якості.

TIMING:

0:00 — Вступ та про що буде відео
0:14 — Обговорення обмежень, про які я писав у своєму щоденнику
1:53 — Перевірка моїх дредів в Unreal Engine 5.5
2:09 — Одразу стикаємося з обмеженням на 255 точок
2:34 — Пояснення, що відбувається, якщо точок більше, а Unreal намагається дотримуватися обмеження
3:14 — Нагадування про правила та умови, запроваджені в Unreal Engine з версії 5.3
4:11 — Перевірка, як виглядають дреди з 255 точками
5:22 — Тестування одного гіда: чи можна розділити об’єкт на групи та обійти обмеження
7:29 — На жаль, обмеження залишилося
8:37 — Пропозиція рішення для обходу обмеження із збереженням якості
11:39 — Додавання деталей до Tube для створення дредів
15:05 — Результати в Unreal: зменшення кількості точок до 70 завдяки обхідному методу, але якість залишається на рівні
16:57 — Розв’язання питання з основою

Поки що субтитри українською мовою, але скоро буде й озвучка, як доберуся.

Трохи про мене:

Приємного перегляду!
З повагою,
Andrew Krivulya Charly.
___

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі