Як обійти обмеження 255 CV в Ornatrix Maya до UE: Туторіал з дредами
У цьому відео я детально пояснюю, як подолати обмеження на 255 CV точок на криві в Unreal Engine (починаючи з версії 5.3), використовуючи можливості Ornatrix в Maya. Цей метод дозволяє створювати складні зачіски, такі як дреди, без втрати якості.
TIMING:
0:00 — Вступ та про що буде відео
0:14 — Обговорення обмежень, про які я писав у своєму щоденнику
1:53 — Перевірка моїх дредів в Unreal Engine 5.5
2:09 — Одразу стикаємося з обмеженням на 255 точок
2:34 — Пояснення, що відбувається, якщо точок більше, а Unreal намагається дотримуватися обмеження
3:14 — Нагадування про правила та умови, запроваджені в Unreal Engine з версії 5.3
4:11 — Перевірка, як виглядають дреди з 255 точками
5:22 — Тестування одного гіда: чи можна розділити об’єкт на групи та обійти обмеження
7:29 — На жаль, обмеження залишилося
8:37 — Пропозиція рішення для обходу обмеження із збереженням якості
11:39 — Додавання деталей до Tube для створення дредів
15:05 — Результати в Unreal: зменшення кількості точок до 70 завдяки обхідному методу, але якість залишається на рівні
16:57 — Розв’язання питання з основою
Поки що субтитри українською мовою, але скоро буде й озвучка, як доберуся.
- Нові роботи можна переглянути на Artstation.
- Також я працював над мистецтвом середовища, інтер’єрами та іншим з 2009 по 2016 рік. Переглянути деякі з моїх старих робіт можна тут.
- Основний канал тут.
- Instagram.
- Twitter.
Приємного перегляду!
З повагою,
Andrew Krivulya Charly.
___
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів