Квести, пауза та інше. Фанати розповіли, які основні недоліки бачать в Elden Ring та інших іграх FromSoftware
Японська студія FromSoftware вважається однією з найбільш талановитих в геймдеві. Вона двічі виборола головну нагороду на The Game Awards, а кожен проєкт студії демонструє багатомільйонні продажі. Та нещодавно фанати вирішили обговорити мінуси ігор компанії. Прихильники зібрали великий список претензій, які стосуються наративу, технічних рішень і навіть бойової системи.
Обговорення на форумі Reddit розпочав користувач під псевдонімом yeetitmeyeet. За декілька днів воно зібрало майже тисячу коментарів. Ось основні проблеми, про які згадують гравці.
- Камера. Захоплення цілі інколи працює некоректно, і це дратує.
- Повторні бої з босами. Відсутність можливості проходити битви з босами у будь-який момент після проходження основного сюжету, як це було у Dark Souls II.
- Баланс зброї. Деякі види надто слабкі у порівнянні з іншими, тому їх просто немає сенсу використовувати.
- Дизайн квестів. Розробники дають надто мало підказок про те, як пройти завдання. Без допомоги сторонніх гайдів зробити це вкрай складно.
«Місії NPC незбагненні. Я навіть не уявляю, як люди можуть розібратися з деякими з них без гайдів. Проходжу заново DS3, і майже кожна квестова лінія має якусь довільну умову провалу, що призводить до величезного облому», — написав username_redacted.
- Система вдосконалення зброї. Вона не заохочує експериментувати, тому що вигідніше користуватися вже прокачаним знаряддям.
- Відсутність паузи.
- Підвищення складності. На думку деяких фанатів, нові проєкти FromSoftware стають все важчими, тому поріг для входу росте.
А ще коментаторам не подобається спільнота палких прихильників ігор FromSoftware. Вони насміхаються, коли хтось просить пораду, і засуджують будь-які методи для спрощення проходження.
Нагадаємо, у матеріалі про ігри, які вразили редакцію GameDev DOU у 2024 році, наш Lead розповів, чому його так захопила Elden Ring.
10 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів