Квести, пауза та інше. Фанати розповіли, які основні недоліки бачать в Elden Ring та інших іграх FromSoftware

Японська студія FromSoftware вважається однією з найбільш талановитих в геймдеві. Вона двічі виборола головну нагороду на The Game Awards, а кожен проєкт студії демонструє багатомільйонні продажі. Та нещодавно фанати вирішили обговорити мінуси ігор компанії. Прихильники зібрали великий список претензій, які стосуються наративу, технічних рішень і навіть бойової системи.

Обговорення на форумі Reddit розпочав користувач під псевдонімом yeetitmeyeet. За декілька днів воно зібрало майже тисячу коментарів. Ось основні проблеми, про які згадують гравці.

  • Камера. Захоплення цілі інколи працює некоректно, і це дратує.
  • Повторні бої з босами. Відсутність можливості проходити битви з босами у будь-який момент після проходження основного сюжету, як це було у Dark Souls II.
  • Баланс зброї. Деякі види надто слабкі у порівнянні з іншими, тому їх просто немає сенсу використовувати.
  • Дизайн квестів. Розробники дають надто мало підказок про те, як пройти завдання. Без допомоги сторонніх гайдів зробити це вкрай складно.

«Місії NPC незбагненні. Я навіть не уявляю, як люди можуть розібратися з деякими з них без гайдів. Проходжу заново DS3, і майже кожна квестова лінія має якусь довільну умову провалу, що призводить до величезного облому», — написав username_redacted.

  • Система вдосконалення зброї. Вона не заохочує експериментувати, тому що вигідніше користуватися вже прокачаним знаряддям.
  • Відсутність паузи.
  • Підвищення складності. На думку деяких фанатів, нові проєкти FromSoftware стають все важчими, тому поріг для входу росте.

А ще коментаторам не подобається спільнота палких прихильників ігор FromSoftware. Вони насміхаються, коли хтось просить пораду, і засуджують будь-які методи для спрощення проходження.

Нагадаємо, у матеріалі про ігри, які вразили редакцію GameDev DOU у 2024 році, наш Lead розповів, чому його так захопила Elden Ring.

А які недоліки в іграх FromSoftware дратують вас? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Фроми окрім секіро не зробили жодної гри, де було хоч щось окрім геймплея. У елдені вони нарешті дійшли до стандартів хоча б 2005 року: фігова мапа, фігова прокачка, нема квестлайнів.
Розтягнутість і повтори.
Нема можливості викупити предмети
Неможливість обміняти: для прокачки потрібно ресурс 4 «зірок», а в мене є 3,5,6 і я не можу прокачати зброю.
Виліти гри (офіційка), можлива через мінімальний озу.
За фіза неможливо спробувати багато зброї: не вистачає ресурсів спробувати нове.
Просто жахлива левел система для фізушніка — слабке підвищення дмг і виживаємості порівняно з інтелектуалами/вірунами.
Нема мультіплеєр проходження, а на піратках є)

Після виходу длс у мене гра — білий екран, як зараз не перевіряв. Довелось на піратці грати.

нема квестлайнів.
слабке підвищення дмг і виживаємості

Будь ласка, не треба казуалити такі гарні ігри :(

Розробники дають надто мало підказок про те, як пройти завдання

фромы вообще болт забили на то, чтобы игрок хоть как-то понимал, что, как и зачем ему надо делать и чтобы в этом была хоть какая-то логика

за это мазохисты и любят их игры

особисто мені не подобається система предметів у соулсах, по типу бомбочок або кинджалів
зазвичай це непотрібне сміття, і половину з цих предметів ти ніколи не будеш використовувати
найкраще з цим справився поки лише елден рінг, але все ще далеко від ідеалу

Система вдосконалення зброї. Вона не заохочує експериментувати, тому що вигідніше користуватися вже прокачаним знаряддям.

це про що взагалі? а як можна заохотити ще більше ніж дати подивитись як зброя себе веде?

Відсутність паузи.

це фіча, ніякий не недолік.

Повторні бої з босами. Відсутність можливості проходити битви з босами у будь-який момент після проходження основного сюжету, як це було у Dark Souls II.

як людина що жаліється на це може жалітися одночасно і на це

Підвищення складності. На думку деяких фанатів, нові проєкти FromSoftware стають все важчими, тому поріг для входу росте.

захоплення камери, хоча я з цим майже не стикався, як і з квестами піди розбери що там треба робить — це можна віднести до недоліків.
кульгавий баланс зброї також, мабуть.
хоча там у них складна механіка вирахування дамага що скалюється від статів, через це там зі зброєю в більшості випадків взагалі складно.
деякі норм на початковому етапі гри, деякі в міді, деякі в лейті — і все це через скалювання, бо воно також має кап. тобто скалювання до 60 якогось стата, наприклад сили, буде давати помітно більше скалювання ніж з 60-80

Завжди є вибір-грати чи ні
а жалітися на завідома складну гру що вона складна, то йдіть там де press x to win

квести дійсно в більшості своїй складні. я не кажу, що хочу маркери на карті, просто в діалогах з нпс дайте більше інфи

я би ще запросив який небудь щоденник, де я би міг повернутись і перечитати або всі діалоги, або що мені треба взагалі робити, хоча б локацію мати.

бо не кожного дня можна пограти, і через тиждень забути що там було взагалі

я зараз не хочу повертатись, бо останній раз грав десь півроку тому і не памʼятаю взагалі, що я хотів робити

Про це також писали, але в контексті загальної претензії до квестів.

Підписатись на коментарі