«Частина ширшої проблеми». Сергій Гальонкін висловився про ігри за $100 і розповів, як зараз вижити студіям

Останніми днями в геймдеві активно обговорюється тема потенційного підвищення вартості ігор до $80-100. Своєю думкою щодо цього поділився і Сергій Гальонкін, колишній Director of Publishing Strategy в Epic Games. Фахівець заявив, що актуальна дискусія демонструє ширшу проблему. Насправді кількість геймерів, які купують багато проєктів, невелика. І вони доволі вибагливі.

Гальонкін опублікував пост на особистому акаунті в LinkedIn. В публікації він послався на власну статтю десятилітньої давності та заявив, що тези, викладені в ній, досі актуальні.

«Дискусія про ігри за $100 є частиною ширшої проблеми занепаду ігрової індустрії в останні роки. Сподіваюся, ви вже бачили цю презентацію Метью Болла. Якщо ні, пропоную вам переглянути її.

Майже 10 років тому я написав статтю „Вашої цільової аудиторії не існує“, і хоча цифри змінилися, я вважаю, що ідея все ще актуальна: є не так багато основних геймерів, які купують чимало ігор.

Ця аудиторія все ще крихітна, досить жорстка у своїх смаках, і її більше цікавить ігрова механіка та реалізація фантазії, ніж будь-що інше — ось чому ми часто бачимо, що „кострубаті“ ігри мають успіх, тоді як відшліфовані, але прісні продукти зазнають невдачі.

Це також люди, які купують Steam Deck та інші портативні пристрої, тож, будь ласка, якщо ви орієнтуєтесь на них, підтримайте їх. Можливо, це не має сенсу для масових ігор на кшталт Fortnite чи Roblox, але для основних ігор це має велике значення.

Найбільша помилка індустрії полягає в тому, що ми вважаємо, що можемо масштабувати залученість 1% наших найкращих клієнтів на решту аудиторії: „Створіть п’ять Minecraft і отримайте в 5 разів більше доходу!“.

Знання того, хто ваші клієнти, реалістичні очікування щодо того, скільки вони витратять на вашу гру, та управління витратами на розробку відповідно до цих очікувань будуть ключовими для виживання студій у найближчі кілька років», — написав Сергій Гальонкін.

Цікаво, що в коментарях відповів Влад Лебединець, Technical Producer у GSC Game World. За його словами, ігри за $100 будуть популярними лише в сервісах підписки, які отримають приплив аудиторії й навіть зможуть підняти вартість.

Гальонкін відповів на це, що Game Pass вже дорожчає, і ця тенденція продовжуватиметься. Ми спілкувалися про сервіс Microsoft в інтервʼю з паном Сергієм. Ось перша і друга частина.

Нагадаємо, дискусія про ігри за $100 почалася зі вже згаданого звіту Метью Болла. Аналітик заявив, що в індустрії «є надія» на ціну GTA 6 в $100. Бо в такому випадку інші видавництва теж зможуть підняти вартість своїх проєктів. Видавничий директор Larian Майкл Даус також висловився щодо цього.

Чи погоджуєтеся ви з твердженням Гальонкіна, що аудиторія справжніх фанатів відеоігор насправді невелика? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

повністю згоден з тим, що core аудитория вона не занадто велика. В принципі так же як в кожному жанрі або навіть в кожній грі.

GTA 6 = 100$
EA FC = 150$
Call of Duty = 200$
Еластичність попиту = −2

Здається про GTA 6 більше хайпу, ніж реальних очікувань. В стімі сьоме місце, попереду пое2, позаду раст.

все зачем-то ждут GTA 6, хотя факт повышенной цены из игру, потому что она типа очень большая, уже был в 23-м году
правда, Nintendo?

Підписатись на коментарі