Ключовим буде лідер, а не нація і для перемоги гравцю доведеться пройти три різні епохи. Головне з прев’ю Sid Meier’s Civilization VII
Привіт, спільното! У Sid Meier’s Civilization VII спало ембарго на прев’ю і західні видання активно почали ділитися першими враженнями від продовження серії. Більшості гра сподобалася — оглядачі зазначали, що Цивілізація ще ніколи не виглядала так гарно, нова частина неймовірно затягує і загалом «є найкращим, що виходило після Civilization IV». Зібрав найцікавіші моменти з прев’ю.
Шановна спільнота, звертаємо увагу, що в цій грі буде російська імператриця Катерина 2. На зауваження в соцмережах, що її образ в грі дещо романтизований, розробники почали банити користувачів. Зважайте на це.
Перемога для трьох окремих епох
Найбільша зміна нової частини — система епох. Замість однієї часової лінії гравцю потрібно буде перемогти в кожній окремій епосі: «Античність», «Дослідження» і «Сучасність». Вони мають власні умови перемоги та технічні дерева. Наприклад, для військової стратегії в «Античності» потрібно захопити 12 поселень, однак в «Дослідженні» мета буде вже іншою.
Дії під час «Античності» будуть акцентуватися на експансії, під час «Дослідження» — на колонізації та відкриттях. Зокрема, друга епоха відкриває міжконтинентальні торгівельні маршрути через Індійський океан, Сахару, степи тощо. Примітно, що під час «Дослідження» можна буде виграти не тільки за допомогою колонізаційних стратегій. Про це раніше зазначав старший історик Firaxis, асоційований професор кафедри соціальної антропології Стокгольмського університету Ендрю Джонсон. Водночас гравці все ж таки зможуть обмежити гру однією конкретною епохою.
Усі оглядачі зазначили, що епохи помітно відрізняються одна від одної візуальним та звуковим супроводженням. Загалом, завершення епохи нагадує фінал окремої гри, з підсумками досягнень і рейтингом цивілізацій, а новий етап починається з урахуванням попередніх рішень. Також перехід між епохами скидає конфлікти, дозволяє розпочати новий етап з оновленими ресурсами та змушує гравця втратити частину армії. Це пов’язано з іншим нововведенням.
Пріоритет лідера, а не нації
Гравець тепер обирає не окрему націю, а лідера. Він буде перемикатися між різними цивілізаціями кожну епоху. Таким чином з Греції в «Античності» можна перейти до Іспанії в «Дослідженні». Це дозволить комбінувати бонуси від конкретного лідера та бонус окремої нації. Оглядачі зазначають, що, наприклад, Октавіан Август ідеально підійде Монгольській нації під час епохи «Дослідження». Окрім того, багато хто помітив, що лідери мають щось на кшталт системи метапрогресії, яка відкриває різні перки.
Змінили в Civilization VII і підхід до дипломатії. Тепер вона буде валютою — бали дипломатії можна витратити, як очки культури та науки, або ж золото в грі. Вплинуло це і на поліси. Тепер взаємодія з містами-державами буде давати більший вибір гравцю, а різні союзи забезпечуватимуть різні бонуси.
Система командирів та випадкові наративні події
Хвалять журналісти нову систему командирів. Вона дозволить об’єднувати бойові юніти в стеки і спростить керування ними — командири не тільки перевозять кілька юнітів, але й роздають бонуси в межах своєї зони та позбавляють гравця від необхідності займатися мікроконтролем. Цікаво, що саме командири переходять в нову епоху і їх втрата буде більш відчутною для гравця, ніж втрата окремого юніта.
В новій частині не буде робітників. Їх функція відійде автоматичному розширенню поселень та будівництву. Це має прискорити розвиток та обслуговування поселень і спростить задачу для гравців.
Нарешті, в Civilization VII з’являться наративні події.. Вони будуть випадковими і вплинуть на розвиток обраної цивілізації. Також події адаптуватимуться під обрану націю та особливості лідера. Так гра буде більш персоналізованою.
13 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів