«Робив усе, що міг». На релізі Palworld у дочасному доступі підтримкою серверів займалася одна людина
Palworld стала одним з головних неочікуваних хітів 2024 року. На момент релізу гри в дочасному доступі Pocketpair була маленькою інді-командою. Причому настільки, що підтримкою серверів у той момент займався один фахівець, який «робив усе, що міг».
Про це стало відомо з інтервʼю Адама Баклі, Global Community Manager Palworld, виданню Polygon. Коли гру випускали в Steam, у Pocketpair працювало 35 осіб. Саме тому підтримка серверів лягла на плечі одного спеціаліста.
«Він робив усе, що міг», — заявив Баклі.
Одночасна кількість користувачів у Palworld швидко перевищила 100 тисяч. Саме тоді почалися серйозні технічні проблеми.
«Всю ніч це не припинялося. Був момент, — точно після опівночі, тому що деякі з нас пішли додому, бо жили далеко, — коли сервери зламалися. Тоді було близько мільйона [онлайну]», — додав Баклі.
Pocketpair дуже підтримала Epic Games, яка була хостом серверів. Фахівці компанії допомогли стабілізувати Palworld і впоратися з величезним навантаженням.
«Було багато сильних затримок, але Epic була дивовижною. Вони дуже швидко виділили нам більше ресурсів і допомогли», — підсумував Баклі.
Нагадаємо, Palworld вийшла у січні 2024 року в дочасному доступі Steam. За тиждень вона досягнула понад двох мільйонів одночасних користувачів в сервісі. Зараз проєкт займає третю позицію в рейтингу найпопулярніших ігор на майданчику за всю історію. Хоча до квітня Palworld втратила 98% аудиторії.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів