Оплата за підписку PlayStation не пройшла Fraud screen. Що робити?

Привіт, спільното! Після того, як закінчився безкоштовний період PlayStation для України, я намагалася купити передплату знову. У всіх типах клієнтів (консоль, веб) з’являлася generic-помилка, з різними банківськими картами (та, що була — заекспайрилася, тому пробувала інші).

У банку сказали, що запит на оплату до них навіть не доходить. У браузері глянула response, там щось на кшталт Could not pass fraud screen. На Reddit люди пишуть, що сидять із таким роками і нічого не фікситься. Сапорт з живими людьми не надають.

У кого було таке? Це фікситься?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Теж таке було. Плюнув і зробив новий акк. Звісно трохи сумно втратити доданий PS Plus беклог за 5+ років

Та не те слово. Хочеш заплатити гроші, ще й доказуй, що не олень.

Підписатись на коментарі