Ситуатівочка: понад 220 000 переглядів у соцмережах = 35 вішлістів у Steam

Привіт, спільното! Мене звати Віктор. У мене є невеличка команда, але грандіозні плани (ну, знаєте, класика геймдев спіча). А ще — найкраща гра у вашому житті (якщо ви сьогодні дізнались, що таке ігри) Evercraft Mechanic. Я був би радий за ваше додавання її у вішліст Steam, або ж якщо ви пограєте на вашому смартфоні — за цим посиланням все, що вам для цього знадобиться.

Ну, а тепер до цікавішого, ніж невдала самореклама, яку скоріш за все ви не відкрили😹. Як ви бачите зі скриншотів, за останні 5 днів ми маємо:

  • TikTok: понад 213 тисяч переглядів, понад 150 підписників, понад 1500 лайків (коментарів та збережень теж є багато).



  • YouTube: понад 5500 переглядів, 15 нових підписників.



  • Instagram: понад 3300 переглядів, понад 2400 акаунтів, які побачили пост.


Ми використовували п’ять коротких відео (публікували по одному відео щодня). Весь трафік — органічний. А що ми маємо щодо wishlist? Майже нічого не змінилося🤡 35 вішлістів і це за 2 тижні, а не 5 днів тесту:

Ми мали до цього 3-4 вішліста на день. Один день (в період тесту), коли було 7 додавань — це день, коли ми опублікували пост на Reddit. Думаю, саме звідти прийшли ці вішлісти (спільнота понад 250 тисяч підписників, 54 апвоти, більше 15 коментарів — те, що бачите на скриншоті, поділив на два, оскільки відповідав майже на всі коментарі).

З боку вішлістів досвід не дуже втішний, але треба взяти на замітку, що:

  1. У нас мобільна гра, а в мультилінку доступні мобільні версії гри, які (очевидно) простіше звантажити і встановити зараз (DAU підросло на 100+ людей; теж вважаю мало, для таких охоплень), ніж переходити у Steam.
  2. В TikTok (де в нас багато трафіку) вбудований браузер, який не перекидає на Steam. Тож, навіть, якщо людина і натиснула на посилання, перейти у додаток — це окрема дія.
  3. TikTok та YouTube Shorts — це швидкий контент і треба відноситись до цього «людина зайшла сюди поскролити стрічку і почілити».

Яке в нас є додаткове рішення (якщо ми кажемо про проблему, того, що люди можуть зайти у мобільну версію замість Steam)? У нас є кнопка прямо у головному меню (зображення нижче), що веде у Steam. Ще ми даємо 3 монети за додавання гри у вішліст, якщо ще цю панель посилань знайти. Ми спеціально не одразу її показуємо, бо не хочемо втратити гравця, який може не повернутись назад у гру. Тож, можливо щось ще долетить.

В цілому, з того, як я описав природу відео стрічки та додаткових ускладнень — ілюзій будувати було не варто. Але ж все одно в голові є ті вологі мрії, що відоси залетять, вішлісти будуть, тудимсь-сюдимсь і ти успішний ігророб 😹

Побачив пару постів на Reddit, що соціальні мережі X, Bluesky та Reddit — краще працюють для збору вішлістів. Але там поки успішного досвіду в нас нема. Ну, і ще фести. Є надії на Steam Next Fest.

Сподіваюсь, ця статистика та інфа була корисною для когось. Я також буду радий будь-яким ідеям чи пропозиціям щодо генерації вішлістів 🫶

Ну, і якщо ви вже після цього не додасте гру у вішліст і не підпишетесь на наші соцмережі, то у вас просто нема серця (скажіть, поганий байт?) — тут всі посилання. Якщо я якось можу допомогти, то контакт в ТГ — @onetouch18

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Дякую за XP-шейр! Поділюсь і нашим досвідом (store.steampowered.com/...​98170/Titans_of_the_Past) — 800 вішів за півроку. Активності у твіттері та тіктоці. Декілька відосів від ютуберів з невеликою кількістю підписників. Розраховуємо на демо та стім-фест у літку.

круто! Бачив проект на інді-капі, цікаво було — чи не заміряли, як впливає «вічний стрім» на сторінці? От і вдалось запитати) У нас (наприклад) довго не було демки на сторінці і коли додали — бачу, що ніяк не повпливало. Удачі з проектом!

это ответ на вопрос как пересекаются аудитории ТикТока и стима )

та вже раз 5 пройшов, скільки можна лутати ті аптечки й консерви

висить на сусідньому компі з підключеним аудіо як наворочене радіо, чекає на аддони :)

коли стається викид йду по кавуню

буває😹 в любому випадку, дякую за активність під постом😹

Один з постів нашої гри недавно зібрав 3к лайків та 140к переглядів (сумарно з твітера та редіта). В результаті вийшло всього 200 вішлистів. Тобто для цього кейсу вийшла конверсія 15 лайків = 1 вішлист.

Якщо просувати в тіктоці, то треба враховувати, що там ще менша конверсія в середньому.

І в загалому я би орієнтувався саме на кількість лайків, а не переглядів.

О здоров) та ти мені як розказував щось про вішлісти, я завжди в приємному ахуї від тих історій🫶 Лайків десь 1860+ на даний момент на цих відосах, 360 додавань відео в Favorites, але факторів багато, чому в нас так вийшло, написав в статті по пунктам свою думку на базі того, що вже подивився і почитав у коментах(на тому є реддіті наприклад). Так чи інакше, я реально не бачу впливу на вішлісти у нашому кейсі. Напевно, найскладніше реально розуміти звідки, що прийшло і куди. Для цього треба скрізь генерувати посилання з атрибуціює, але у інді розробників на таке немає часу😹

Вас не відправили в тіньовий бан на Reddit, це вже багато чого варте

Редітом користуюсь 80 днів (прям кожен день хоча б щось лайкаю, але стараюсь ставити і коменти), хоч акаунту 4 роки. На жаль не можу назвати себе експертом в ньому. Єдине що зрозумів із різної інфи в неті (та і користуванням), що треба набивати собі карму, особливо в тих ком’юніті, куди в результаті хочется запостити. Коли я роблю пости, вони без заклику і без посилань кудись перейти, це якісь нейтральні чи інформативні пости (типу цієї статті, але без закликів, знову ж таки). Самі заклики я вже роблю коли відповів на пару коментів в тих же коментарях😹 Якщо тут хтось розуміється на реддіті чи інших соц. мережах — з радістю почитаю)

що треба набивати собі карму

Дуже багато про це читав в осени. Карма на реддіті — все. Особливо у великих каналах.
Десь бачив звіт, що для публікації посту у r/Games потрібно 5000 карми.

Сам намагаюся щодня коментувати та лайкати на реддіті, хоча ще й пости треба приносити.

ого, і це ще не зрозуміло якої, бо вона ж теж є окрема — карма постів і карма коментів.

я дивлюсь за
www.reddit.com/r/IndieDev
www.reddit.com/r/IndieGaming
www.reddit.com/r/Steam

І придивляюсь до цих пабліків, щоб туди щось теж запостити
www.reddit.com/r/indiegames
www.reddit.com/r/DestroyMyGame

Хоча часто бачу, як один і той самий пост розробники одразу в усі пабліки кидають, я поки так не ризикую

IndieDev та йому подібні — це саби, де сидять переважно деви та які засмічені промоушн постами.
Я рекомендував би пошукати більш нішеві спільноти по вашому жанру / сетінгу та спробувати запостити там. Можна постити в сабах схожих ігор, якщо там правила прямо не забороняють. У відносно невеликих пабліках можна спочатку ввічливо спитати дозволу у модерів.
Вам могли би підійти саби типу цих:
r/sandbox_games
r/SatisfactoryGame

справедливо. Я постійно пишу в саби Scrap Mechanic, але просто пишу, не рекламуюсь. Не думав про саби інших ігор, як можливість туди додати рекламний пост. Завжди думав, що забанять, але є тепер в яку сторону шукати варіанти. Дякую

карма постів

Мова саме про неї)

www.reddit.com/...​ekshow_what_why_and_some
от був кейс у чуваків на 40к вішлістів за пару вірусних відео у тіктоці. Складно, є елемент удачі та треба щоб гра себе продавала. Але реально.
Сил вам та успіхів!

Дуже прикольний досвід. Ввечері ще засяду детальніше подивлюсь, почитаю коменти. Ніби в жовтні ще був Next Fest і дивно, що по цьому поки не бачу там інфи. Дякую🫶

IS YOUR GAME MARKETABLE IN THE FIRST PLACE?
I think this is possible the biggest advice to take away if you take anything at all from this post.

Really spend some time before you commit to a project, to understand if it is actually marketable in the first place.

Thanks for question! “Marketable” — is very “wide” term and can be used in several meanings. If we look from the side of traffic generation in TT or YouTube — I think, the answer is yes. How to use this traffic — it’s another question.

Підписатись на коментарі