Подорож в Україну? The Blood of Dawnwalker, нова гра від директора «Відьмака 3», розгортатиметься в Карпатах
Студія Rebel Wolves, заснована директором The Witcher 3: Wild Hunt Конрадом Томашкевичем, представила трейлер та перші подробиці своєї нової гри — The Blood of Dawnwalker. Найцікавіше, що її події розгортаються у далекому кутку Карпатських гір. І ймовірно, карта охопить частину України.
Інформація надійшла з офіційного пресрелізу Bandai Namco, яка виступає видавцем проєкту. The Blood of Dawnwalker — це екшен-RPG від третьої особи в антуражі темного фентезі. Проєкт переносить у XIV століття й демонструє Долину Сангорн — віддалену місцину посеред Карпат. Тут могутній вампірський клан скинув феодалів і захопив владу. Кровопивці отримала жадану свободу й перестали бути легендою.
Головний герой — молодик Коен, якого обернули на вампіра. У першому трейлері показано, як він намагався врятувати свою сестру Лунку. Дівчинка хвора на чорну смерть, тому солдати хотіли її вбити. Однак вампіри на чолі з лордом Бренсісом врятували Коена і перетворили на собі подібного.
При цьому в сюжеті велика ставка робиться на нелінійність. Розробники описують свій проєкт як «наративну пісочницю», в якій одне проходження не буде схоже на інше.
«Натхненні класичними рольовими іграми, ми хочемо, щоб гравці отримали відчуття гостроти ситуації у грі з відкритим світом. Існує кілька підходів до порятунку сім’ї Коена без чіткого поділу на основні та побічні квести, ви самі вирішуєте, як провести час. Час — це ресурс, і з проходженням кожного квесту неможливо завершити всі історії та арки до жахливого дедлайну, що робить кожне проходження унікальним. Ми називаємо це наративною пісочницею», — розповів Конрад Томашкевич, геймдиректор та співзасновник Rebel Wolves.
Інші подробиці The Blood of Dawnwalker
- Долина Сангорн спустошена чумою, голодом та соціальними потрясіннями.
- Оточення у грі натхненно східноєвропейською культурою: польськими зрубами, українським та балканським одягом, румунськими оборонними церквами тощо.
- У цьому всесвіті вампіри завжди вичікували в тіні слушного моменту, щоб завдати свого удару.
- Цикл дня і ночі відіграватиме важливу роль. Світ відчуватиметься «іншим місцем» після заходу сонця. Це одна з цілей розробників.
- Коена зробили «світанковим блукачем» — це щось середнє між вампірами та людьми. Гравці в ролі героя обиратимуть між стороною людей та вампірів.
- Відчуття терміновості — один з ключових елементів. На порятунок сімʼї Коену дається 30 днів і стільки ж ночей.
- Час стане ресурсом і рухатиметься вперед під час квестів. Проте в реальному світі відлік зупинятиметься. Отож доведеться обирати, які саме завдання варто виконати.
- Буде система взаємин з персонажами, які формуватимуться під час гри. У NPC є свої цілі та амбіції.
- В битвах застосовується холодна зброя та бойові навички, а вночі додаються ще й вампірські вміння.
- Протягом усього проходження доведеться харчуватися кровʼю. Якщо ігнорувати цю жагу, то головний герой може неконтрольовано напасти на співрозмовника під час діалогу й вбити його. І навіть найкращий друг тут не виключення.
- Лідери вампірів будуть показані в розрізі сірої моралі, адже вони роблять як зло, так і добро.
- Бренсіс — дуже старий ватажок, який скористався соціальною ситуацією та перекрутив місцеві вірування. Завдяки цьому антагоніст перетворив себе на месію. Його головна мета — змінити світовий порядок.
- Антагоніст реагуватиме на вчинки Коена й діятиме відповідно. Наприклад, деякі дії Бренсіса можуть ускладнити досягнення окремих цілей.
- Гра створюється протягом двох років на Unreal Engine 5, повноцінний ігролад The Blood of Dawnwalker покажуть цього літа.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів